תרבות ופנאי

אדם סנדלר עם ליהוק מפתיע במיוחד לסרט החדש שלו

קומיאי העל עובד בימים אלה על הסרט החדש שלו אתה כ"כ לא מוזמן לבת מצווה שלי" וליהק אליו את כל בני משפחתו שיופיעו ביחד על המסך. ומי השחקן הישראלי שישתף עמו שוב פעולה?
מערכת ice | 
אדם סנדלר והפנס (צילום Morning America)
אדם סנדלר יתחיל בקרוב את צילומי סרט הקומדיה החדש שלו "אתה כ"כ לא מוזמן לבת מצווה שלי". בינתיים, קומיקאי העל עוסק בליהוק שחקנים לסרט שישודר בנטפליקס, כאשר על פי הפרסומים האחרונים, השחקן ליהק את כל משפחתו, שתופיע יחדיו על המסך. 
מדובר על סרט קומדיה שמבוסס על הרומן של הסופרת פיונה רוזנבלום. אגב, מי שעוד לוהק לסרט הוא לא אחר מהשחקן הישראלי עידו מוסרי, שישוב לשתף פעולה עם סנדלר, זאת לאחר שלפני כ-15 שנה גילם תפקיד של מוכר בחנות מוצרי חשמל בניו יורק בקומדיית המוסד המצליחה "אל תתעסקו עם הזוהן". 
מוסרי סיפר בריאיון לאמיר קמינר ה-ynet על התפקיד אותו הולך לגלם בסרט החדש: "אני אגלם את די.ג'יי שמואלי, שהוא בעצם ה-די.ג'יי בקהילה היהודית של ניו ג'רזי, וכולם לוקחים אותו לתקלט בבת מצוות. זה נס שאדם סנדלר עדיין קורא לי, במיוחד אחרי הקורונה. הוא כל פעם מזמן אותי כשיש לו תפקיד של ישראלי, שנכון עבורי. אדם מבין את ההומור שלנו. אגב, אדם הגדיל לי את התפקיד בסרט החדש, שבהתחלה היה קטן למדי. הוא כל הזמן שולח גרסאות חדשות עם סצנות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה