תרבות ופנאי

הדיג'יי זהבי שהוציא שיר עם איתי לוי, מקבל קמפיין ל"TEKIO": זה השכר

הדיג'יי הבינלאומי זהבי, שהוציא לאחרונה את השיר "פאטה מורגנה" עם הזמר איתי לוי, מקבל קמפיין חדש למותג הטקילה המקסיקני "TEKIO" בישראל, כך היום מתפרסם לראשונה ב-ice: זה גובה השכר שלו 
צוף צימרינג | 
שגיא זהבי (צילום ניב מאי)
הדיג'יי הבינלאומי זהבי (שם הבמה של שגיא זהבי), שהפך לאחד הבולטים בחיי הלילה והמסיבות בזכות הייחודיות שהפכה גם לוויראלית במיוחד, ואף חי על מטוסים בין ישראל לארה"ב ואירופה שם מנגן באירועים הכי נחשקים. זהבי, קיבל קמפיין חדש למותג הטקילה המקסיקני "TEKIO" בישראל, בו הוא ישמש כפרזנטור עם חוזה לשנה ושכר של חצי מיליון שקל, כך נודע לראשונה היום (חמישי) ב-ice.
מותג הטקילה המקסיקני "TEKIO" מביא עמו את המסורת המקסיקנית לישראל ובחר את זהבי כפרזנטור הרשמי, המשקה החדש מדגיש כי הוא מקפיד על איכות בלתי מתפשרת של משקה.
גורמים המעורים בפרטים אומרים כי זהבי נבחר בשל הנוכחות, האנרגיה והקשר הטבעי שלו לעולמות המוזיקה, השמחה והחיים - ערכים המשקפים במדויק את רוח "TEKIO". 
בנוסף, נודע כי במסגרת תפקידו, הוא ילווה את המותג בהשקות, אירועים ופעילויות תקשורתיות שונות, ויהפוך לפנים של המותג בישראל.
צילום: ניב מאי
"TEKIO" מיוצר באזור חליסקו שבמקסיקו, המוכר כמולדת הטקילה האותנטית - ודואג לשלב בין מסורת מקסיקנית למיומנות מוקפדת בתהליך הייצור. 
שגיא זהבי מסר: "'TEKIO' זו לא רק טקילה, זו חוויה. שמח להצטרף למותג שמביא איכות, מסורת והמון אנרגיה ולתת לכל אחד לטעום את החוויה שמאחורי המותג".
אבי לוי, מבעלי המותג 'TEKIO' מסר על הבחירה בדיג'יי זהבי: "זהבי מביא איתו נוכחות, אנרגיה וקשר טבעי לעולמות השמחה והחיים - ערכים המשקפים את רוח 'TEKIO' בצורה מושלמת. אנחנו שמחים שהוא מצטרף למותג ומלווה אותנו בהשקה בישראל, ומאפשר לנו להציג לצרכן הישראלי מותג חדש עם חוויה ייחודית ואותנטית".

קרדיט: TEKIO taquila
ההשקה הרשמית של TEKIO בישראל תתקיים בדיוטי פרי ב-21 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה