תרבות ופנאי

זוכת האח הגדול נכנסת בסתיו קצין: "אהובה, הגיע הזמן להבין שהפסדת"

יוצאת האח הגדול ענתה על סשן שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, במהלכו אמרה כי לדעתה היא זו שהייתה צריכה לנצח באח הגדול במקום הזוכה יובל מעתוק, ואף אמרה :זה לא משנה מי היה יושב לידי הוא היה מנצח, גם עציץ". ואיך ענתה לה מעתוק?
מערכת ice |  3
יובל מעתוק, סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
יוצאת האח הגדול סתיו קצין, אשר רק לאחרונה פרסמה כי היא פתחה עסק חדש להופעות באירועי בר ובת מצווה, אמש (ראשון) ענתה על שאלות העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. קצין, כידוע, לא מתביישת לענות בכנות על כל השאלות, כאשר אחד מהנושאים המרכזיים שנשאלה עליהם היא על השתתפותה באח הגדול ויחסיה עם המתמודדים האחרים. מי שפחות הייתה מרוצה מאחת התשובות שלה, היא זוכת העונה יובל מעתוק, שכבר נעקצה בעבר על ידי קצין.
הכוכבת נשאלה על התנהלותה לאורך העונה, ואמרה על כך: "כשראיתי את הפרקים הייתי גאה בעצמי שהיו לי אינטואיציות טובות לדברים שקורים בבית. לא היה לי אומץ יותר מדי לדעת אם הן נכונות או לא... כמו כל מני גניבות שספיר גנבה". בהמשך הוסיפה כי כאשר יצאה מבית האח היא הייתה בהלם כאשר גילתה את האמת בנוגע לאותן גניבות. עוד אמרה: "גאה בעצמי שלא זרמתי עם הזרם, לא נפלתי לכל המלחמות שניסו לעשות אותי מטומטמת".
בנוגע לשאלה "האם את חושבת שהיית צריכה לנצח באח הגדול במקום יובל מעתוק", אמרה: "כן, ברור. שאלה רטורית. זה ידוע גם מהרגע שיצאתי מהאח הגדול. היה ברור שהייתי צריכה לנצח, אבל זה בסדר, כולה משחק ואני כבר מה זה לא שם". למרות העקיצה, הוסיפה כי היא דווקא "מפרגנת למעתוק", אך קינחה באמירה: "זה לא משנה מי היה יושב לידי הוא היה מנצח, גם עציץ". מעתוק העלתה סטורי בעצמה בהתייחסות לדבריה של קצין, ואמרה: "בעוד דקה עולה העונה החדשה, אהובה שלי הגיע הזמן להבין שהפסדת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סתיו
    מימי 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אישה ממורמרת קנאית לא משלימה עם ההפסד שלה שבי בבית ותגגלי את הילדים שלך מחפשת כל הזמן תשומי יובל מגיע לך קיבלת את זה ביושר
    סגור
  • 2.
    זה באמת נכון
    שי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אם לא היו משנים בכוונה את שיטת ההצבעה סתיו היה מנצחת
    סגור
  • 1.
    סתוווש,
    ברבי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חלפה לה שנה וטרם הבינות שהשתמשו בך? , נשמה, תתעוררי, איש היה בישראל בר כוכבא שמו....
    סגור