תרבות ופנאי

אריק סיני מכריז על סבב הופעות חדש: "קיבלתי חיבוק אדיר"

לאחר הקאמבק שעשה בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" והחיבוק העוטף שקיבל מהקהל, אריק סיני יוצא בסבב הופעות חדש. ההופעה הראשונה תתקיים בחודש יוני בהיכל התרבות. אריק: "עברתי דרך ארוכה של בחירות, חלקן טובות וחלקן פחות. שמח שתמיד שמרתי על דרכי"
רוני שיינר | 
אריק סיני (צילום הראל בשור)
​לאחר הקאמבק שעשה לאחרונה במסגרת הופעתו בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", אריק סיני מכריז על סיבוב הופעות חדש: "אני כאן". הופעתו הראשונה תתקיים בהיכל התרבות בתל אביב בחודש יוני הקרוב.
במסגרת המופע, יבצע סיני את מבחר הלהיטים שכתבו לו לאורך השנים היוצרים הגדולים בארץ, ביניהם: שלמה ארצי, מתי כספי, אהוד מנור, יהונתן גפן, יצחק קלפטר וארקדי דוכין. 
אריק מסר: "אני מאד מתרגש מכל החיבוק וגילויי האהבה שאני מקבל מהקהל בחודשים האחרונים. מעל 45 שנה אני על הבמה, שר את חיי. משתדל לגעת לאנשים בלב ובעיקר להשאיר חותם בבחירות השירים שלי".
סיני המשיך: "זו דרך ארוכה של בחירות, של החלטות, חלקן טובות יותר וחלקן פחות, אבל שמח מאוד שתמיד שמרתי על דרכי ובעיקר על החיוך.  זו הזדמנות נהדרת לומר תודה לכל הקהל האדיר שהגיב וחיבק בחודשים האחרונים ברחוב וכמובן בהופעות. באתי לשיר וקיבלתי חיבוק אדיר. שולח אליכם אותו בחזרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה