תרבות ופנאי

אדל בספלוב לא מתנצלת: "כולם מתייפייפים, מפחדים מערביי ישראל"

בעבר נחשפו הקלטות של משפיענית הרשת בהן אמרה כי היא מפחדת שהילד שלה יהיה בגן עם ילדים ערבים. הדבר עורר סערה גדולה והיא התנצלה, אלא שכעת היא מדגישה שוב: "יש גם המון טובים", אך היא עומדת מאחורי דבריה
מערכת ice |  1
אדל בספלוב (צילום דימה טליאנסקי)
אושיית הרשת ומעצבת התכשיטים, אדל בספלוב, הייתה במוקד של סערה גדולה ברשת, לאחר שהתבטאה על כך שאינה מעוניינת שעם ילדיה יהיו במסגרות החינוכיות ילדים ערבים. הדברים נאמרו בהקשר של זוועות ה-7  ולאור התקופה המתוחה והפרסומים המגיעים מיהודה ושומרון וערביי ישראל, על אחוזי תמיכה לא מבוטלים בחמאס, ותיעודים ברשת על אזרחים ערבים שחוגגים ירי רקטות לישראל והרג של חיילים ואזרחים. בריאיון שנערך עמה לאחרונה היא הבהירה שעומדת מאחורי דבריה: "היה מותר באותה תקופה של טירוף".
בספלוב אמרה ל"ישראל בידור" כי כמו אנשים רבים בישראל, לטענתה, גם בתקופה ההיא וגם בימים אלו – "יש פחד מערביי ישראל". היא הוסיפה כי "יש גם המון טובים, אבל לי אדל, היה מותר באותה תקופה של טירוף, של מלחמה". בהמשך אמרה כי לדעתה אזרחים רבים מפחדים להתבטא כפי שהם באמת חושבים, וכי רבים מהם "מתייפייפים וחמודים". לסיכום ציינה כי רוב הפיגועים נעשו על ידי ערביי ישראל.
כזכור, הדוגמנית מסרה את תגובתה על המקרה לאחר שנחשף ברשתות: ״אני מאוד מתנצלת. אין לי דברים רעים להגיד על ערביי ישראל, אבל הפיגועים שהיו עכשיו בישראל נעשו על ידי ערבים ישראלים ואני מפחדת שכרגע הילדים שלי ילכו לגן עם ילדים והורים ערבים. אנחנו בתקופה מלחיצה ואני לא רוצה לשבת בבית בחרדות על הילדים שלי. זו האמת״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזקי ואמצי אדל!
    אור 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדל יקרה קודם כל רפואה שלמה!!! תזכי לגדל את בנך ברוב נחת. לגמרי מבינה אותך לגבי הערבים, אך טבעי שתרגישי כך.
    סגור