תרבות ופנאי

מעין אדם משתפת ברגעים הכואבים: "זה בגלל המצב ומה שהגוף עובר"

מעין אדם שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על הרגע בו קיבלה את הבשורה שהיא בהריון - זמן קצר לאחר שנודע לה על מות אחותה. "ביום שמצאו את הטבעת של מפל אחרי השבעה, סיפרתי לרעות שמאחר לי המחזור בהרבה זמן", כתבה
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
אשת התקשורת מעין אדם חוותה את אחת האבידות הקשות ביותר שניתן לעבור, כאשר גילתה שאחותה נרצחה במהלך פסטיבל "הנובה" שנערך ליד קיבוץ רעים בשבת השחורה. לאחרונה היא העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו שיתפה באחד הרגעים הקשים והמרגשים שחוותה, כאשר גילתה שהיא בהיריון זמן קצר לאחד שנודע לה על רצח אחותה.
"ביום שמצאו את הטבעת של מפל אחרי השבעה, סיפרתי לרעות שמאחר לי המחזור בהרבה זמן בגלל המצב ומה שהגוף עובר. היא קנתה לי בדיקה על דעת עצמה ונתנה לי. בערב בדקתי רק ליתר ביטחון", שיתפה אדם, וכך למעשה גילתה על ההיריון לראשונה.
כזכור, המנחה ואושיית הרשת מעיין אדם שיתפה בשבוע שעבר כי נסעה בשבת האחרונה לבית העלמין בכדי לבקר את הקבר של אחותה הצעירה מפל, שנרצחה בנובה ב-7 באוקטובר. אך כאשר הגיעה למקום, גילתה להפתעתה כי השער נעול והגישה לקבר נמנעה ממנה. על כך היא כתבה: " אסור להיות באבל בשבת? אני סך הכל הולכת, יושבת לידה. ואם אני לא שומרת שבת? אם זה היום שבו יש לי הכי הרבה זמן לבוא, לשבת, לדבר? זה נראה לי לא סבבה שאני לא יכולה להגיע לקבר של אחותי כל יום בשנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה