כסף וצרכנות

חצי חינם במהלך מרגש: זה מה שתשיגו ב-10 שקל בסניפים

רשת הקמעונאות 'חצי חינם' יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת Make-A-Wish Israel על מנת לתמוך ולהגשים חלומות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. במסגרת היוזמה, לקוחות הרשת יוכלו לרכוש שרשרת במחיר סמלי של 10 שקל וכל הרווחים יועברו למשאלות ליבם של ילדי העמותה
מערכת ice | 
סניף חצי חינם (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
'חצי חינם' ביוזמה משותפת עם עמותתMake-A-Wish Israel  מזמינים את הקהל הרחב  לתרום לקהילה. הרשת תציע ללקוחותיה מכירה של שרשרת ייחודית של העמותה תמורת 10 שקל שיתרמו להגשים משאלות לילדי עמותת Make-A-Wish Israel.
עמותת Make-A-Wish Israel הנה חלק מארגון בינלאומי שייעדו הוא להגשים את משאלות לבם של ילדים בגילאי 3 עד 18 החולים במחלות סופניות ומסכנות חיים. שגרת החיים של הילדים הללו הופרעה בגלל מחלתם, והם נאלצים לבלות זמן רב בבדידות ומנותקים מסביבתם.
 
באמצעות הגשמת המשאלות, העמותה שואפת להעניק לילדים ולמשפחותיהם תקווה, כוח ושמחה בתקופה הקשה. העמותה הוקמה לפני 28 שנים על ידי דניס ואבי בר-אהרון, והגשימה עד היום למעלה מ-5,500 משאלות לילדים חולים. נבחרת השגרירים של העמותה מונה אמנים ודמויות ציבור מוכרות כמו נועה קירל, סטטיק, ליאור סושרד ועוד, שכבר יצטרפו למגשימי המשאלות.

צילום: יח"צ
דניס בר-אהרון, מייסדת ומנכ"ל העמותה: ״בתור מייסדת ומנכ"לית Make -A-Wish Israel לראות את השמחה והאור אצל ילדי המשאלה ומשפחותיהם בהגשמת המשאלה נותן לי כוח להמשיך ולהילחם עבור כל משאלה לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. תודה לרשת חצי חינם שלוקחת חלק בפרויקט על מנת להגשים משאלות לאותם ילדים וילדות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה