כסף וצרכנות

פלאפון, YES, מגדל וסלקום: החברות מתגייסות עם שורת הטבות

לאור המצב הבטחוני תפתח חברת סלקום למנויי הסלולר במרכז ובדרום הארץ תוספת גלישה של 50 ג'יגה, חברת yes מודיעה כי בעקבות המצב הביטחוני ובמטרה להקל על השהייה בבתים, תפתח החברה מגוון ערוצים לכלל לקוחותיה ברחבי הארץ ללא עלות ובסלקום פותחים ערוצים ומגדילים את הגלישה ב-50 ג'יגה

מערכת ice | 
מהפכת דור 5 בישראל (צילום shutterstock)
החברות בישראל, מקטן ועד גדול, נרתמות כדי לסייע לתושבי הדרום והמרכז שנתונים למלחמה חסרת תקדים שקיבלה כבר את השם 'חרבות ברזל', בה נטבחו מאות ישראלים, הוכרז על מותם של לפחות 100 נרצחים, פציעתם על למעלה מ-1,000 וחטיפתם של עשרות לתוך רצועת עזה.
בעקבות האירועים הביטחוניים, נערכת קבוצת מגדל ביטוח לסייע למבוטחיה השוהים מחוץ לישראל. בשלב זה, החברה תאריך את ביטוח הנסיעות לחו"ל לכל מבוטח שלא ישוב ארצה ב-72 שעות נוספות, ללא עלות כספית.

לאור המצב הביטחוני חברת פלאפון תעניק לכלל לקוחותיה תוספת גלישה. להלן ההודעה: חברת פלאפון מודיעה כי לאור המצב הביטחוני, תעניק לכלל לקוחותיה תוספת גלישה של 50 ג'יגה. החבילה ניתנת אוטומטית ללקוחות פלאפון כך שאין צורך לפנות למוקדי החברה על מנת לקבלה.
חברת yes מודיעה כי בעקבות המצב הביטחוני ובמטרה להקל על השהייה בבתים, תפתח החברה מגוון ערוצים לכלל לקוחותיה ברחבי הארץ ללא עלות. בין הערוצים שייפתחו עבור מנוי +yes, yes ו-STINGTV: ערוצי הדרמות הטורקיות, ערוץ הריאליטי, ערוץ השעשועונים, ערוצי הנופש והלייף סטייל, ערוצי ויוה, ערוצי בוליווד ובולישואו וכן שלל תכני הילדים והסרטים כולל yes VOD kids וערוץ ׳ילדותי׳. הערוצים יפתחו בשעות הקרובות באופן אוטומטי ללקוחות ללא צורך בפנייה לשירות לקוחות וניתנים לצפייה מכל מקום גם באפליקציית +yes לנייד ולטאבלט.
לאור המצב הבטחוני תפתח חברת סלקום למנויי הסלולר במרכז ובדרום הארץ תוספת גלישה של 50 ג'יגה. בנוסף, תפתח סלקום ללקוחותיה ללא עלות מגוון ערוצים בטלוויזיה החל מהיום: ערוצי הטלוויזיה של צ'רלטון, ערוצי הפרימיום ספורט 5 וערוצי הפרימיום של ONE, ערוצי ואמוס, ויוה פרימיום וויוה וינטאג' וחבילת ערוצי הדרמות הטורקיות.
בסלקום כל ערוצי הילדים נמצאים בחבילת הבסיס ביניהם ערוצי דיסני ודיסני ג'וניור, ערוץ הילדים, לוגי, ערוץ הכוכבים, ג'וניור, בייבי ועוד. קטלוג ה-VOD של סלקום TV כולל, בחינם, אלפי פרקי ילדים מיצרני התוכן המובילים ועשרות רבות של סרטים מדובבים. בנוסף, סלקום מעדכנת את לקוחותיה השוהים בחו"ל, אשר טיסתם בוטלה עקב המצב הבטחוני, כי היא תאריך אוטומטית לכלל הלקוחות אשר רכשו חבילה בטרם נסיעתם, את חבילתם עד לתאריך 21.10. עדכון מתבצע אוטומטית ואין צורך לפנות לשירות הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה