כסף וצרכנות

החטיף האהוב של מרס יורד מהמדפים: זה הממתק שתפסיק לייצר

חודש 2022 ירדו באופן זמני ממתקי הבאונטי שוקולד מריר בחבילה אדומה, עקב בעיות בייצור. כעת בסאן הבריטי מדווחים שההחלטה הופכת לקבועה
מערכת ice | 
המוצרים של מארס ברשתות השיווק (צילום חגי רצון)
ענקית הממתקים מרס מורידה את חטיף השוקולד האייקוני שלה מהמדפים לצמיתות אחרי כמעט 75 שנים, מהלך שגורם להתנגדות גדולה ולכעס של אוהבי הממתק. בחודש 2022 ירדו באופן זמני ממתקי הבאונטי שוקולד מריר בחבילה אדומה, עקב בעיות בייצור. כעת בסאן הבריטי מדווחים שההחלטה הופכת לקבועה
למי שלא יודע וקשה להאמין שיש כאלה, חטיף הבאונטי ממולא בקוקוס ועליו ציפוי שוקולד, הייצור שלו החל ב-1951 ושתי האריזות - הכחולות והאדומות, הפכו לסמל על המדפים ובמדורים שבהם קונים בסופרמרקט את החטיפים האהובים.

החל ב-2006, יצאה למוצר גרסה בטעם דובדבן בלעדית לאוסטרליה. באירופה, קיים באונטי בטעם מנגו במהדורה מוגבלת שנמכר ב-2004-05 וברוסיה ואוקראינה בשנת 2010 נמכר אותו המוצר. ברוסיה הוציאו ב-.2014 גרסה עם מילוי אננס ובישראל שמרו על המקור וניתן היה להשיג רק את הגרסה המקורית עם השוקולד המריר והקוקוס.
השדר הבריטי המפורסם פירס מורגן, הביעזעזוע מהמהלך: "זה יגרום נזק לאין שיעור לבריאותי הנפשית. אנא שקלו זאת שוב." הפוסט שלו זכה לתמיכה מכוכבת ה-BBC  לשעבר, אמילי מייטליס, שהוסיפה: "סוף סוף מסכימה עם פירס מורגן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה