כסף וצרכנות

H&M יוצאת בצעד שישמח את פעילי הסביבה

ענקית האופנה השוודית מודיעה על פתיחת נקודת מכירה נוספת ומרכזית של בגדי יד שנייה. המהלך יצטרף לכמה צעדים של החברה להגברת המודעות לסביבה
מערכת ice | 
hm (צילום רפי דלויה)
בתעשייה שידועה לשמצה בנזק שלה לטבע, קמעונאית האופנה העולמית H&M עושה צעד, ויש שיגידו שהוא אמיץ, לצמצום ההשפעה הסביבתית שלה.
ענקית האופנה השוודית מתכננת למכור מבחר של בגדים ואביזרים יד שנייה בחנות הדגל שלה ברחוב ריג'נט בלונדון, החל מה-5 באוקטובר. הקולקציה המכונה "PRE-LOVED", תכלול פריטים מ-H&M, מבחר מותגים נוספים, כמו גם אלה של המותגים האחים של H&M כמו COS ו-Weekday.
הפריטים המוצעים יכללו פריטי אופנה כמו שמלות, חולצות מטאליות ומעילי טרנץ', בנוסף לפריטים חדשים שמתווספים מדי יום.

חנות הדגל בלונדון היא השנייה שמציעה פריטי לבוש ואביזרים יד שנייה, שכן H&M החלה להציע פריטי יד שנייה בספינת הדגל שלה בברצלונה מוקדם יותר השנה. H&M מוכרת גם בגדים ואביזרים יד שנייה באתר האינטרנט שלה בשוודיה, גרמניה וארצות הברית.
מכירת ביגוד יד שנייה היא רק חלק מהמאמצים של H&M להתמודד על הנזק הסביבתי של המפעלים שלה, כאחת מחברות האופנה המובילות בעולם. בשנת 2010, H&M החלה לשחרר פריטי לבוש ואביזרים תחת קולקציית "Conscious" שלה, המתיימרת להיות עשויה מבדים וחומרים ברי קיימא כמו כותנה אורגנית ופוליאסטר ממוחזר.
מאז 2013, הרשת מפעילה תוכנית מיחזור שתמריץ את הקונים למחזר בגדים משומשים בתמורה לקופונים. לאחרונה היא שיתפה פעולה עם חנות יד שניה מקוונת thredUP כדי למכור בגדים ואביזרים יד שנייה ללקוחות מקוונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה