כסף וצרכנות

גיא לרר יפתח במחאה? דיפלומט בהודעה רעה ללקוחות בישראל

שנה אחרי שהתקפלה בעקבות המהלך שהוביל מגיש 'הצינור' ברשת 13 ולא העלתה מחירים, בעקבות עליות מחיר מצד ספקיה בחו"ל, החל מהראשון ביולי, תיאלץ לעדכן מחירי חלק ממוצרי הקפה, העוגיות והטונה אותם היא מפיצה ומשווקת, בשיעור ממוצע של 6.1%. מחירי מוצרי הטונה יעודכנו בשיעור שלא יעלה על 4%
מערכת ice | 
דיפלומט (צילום מתוך אתר החברה)
רק לפני 10 חודשים בדיוק, אחרי המרד של רשתות המזון נגד דיפלומט, שהוביל גיא לרר בתכניתו 'הצינור' ברשת 13 וההודעה על כך שלא יעלו את מחירי המוצרים, דיפלומט  מציעה לרשתות השיווק מתווה שכולל מבצעים שיאפשרו למכור את המוצרים שהיא מייבאת במחירים הנוכחיים, מבלי לבטל את העלאת המחירים שתוכננה. היום (חמישי) דיפלומט הודיעה כי כבר אין מנוס ובחודש הבא היא תעלה את מחיריה.
דיפלומט הודיעה היום (חמישי) ללקוחותיה כי בעקבות עליות מחיר מצד ספקיה בחו"ל, החל מהראשון ביולי, תיאלץ לעדכן מחירי חלק ממוצרי הקפה, העוגיות והטונה אותם היא מפיצה ומשווקת, בשיעור ממוצע של 6.1%. מחירי מוצרי הטונה יעודכנו בשיעור שלא יעלה על 4%.

החברה מסרה כי: "בזכות מדיניות הורדת המכס על דגים מיובאים, הצליחה דיפלומט להקטין את עליית המחירים ולעכבה כל השנה האחרונה, למרות עלייה גבוהה של חומרי הגלם של הטונה יודגש כי המוצרים לעיל לא נכללו בעליות המחיר שהתבצעו בשנה האחרונה".
החברה הדגישה בפני הלקוחות: "דיפלומט ממשיכה לעשות מאמצים להציע אריזות אלטרנטיבות לצרכן ולבצע עדכון מחירים באופן מתון המפצה באופן חלקי בלבד על התייקרויות המחירים מצד ספקיה".
כזכור, באוגוסט 2022 דיפלומט התקפלה מול הרשתות הגדולות בעקבות המחאה אותה התחיל גיא לרר, שהחלה במחאת הטונה. המחירים באופן רשמי יעלו, אך הירידה תהיה רק על המוצרים שבמבצע, שיוזיל אותם לרמת המחיר הנוכחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה