כסף וצרכנות

מטריד: צעירות גילו מצלמה נסתרת באמבטיה בדירת Airbnb שהשכירו

15 צעירות קנדיות שהשכירו דירת Airbnb לטובת חגיגות יום הולדת 30 לאחת מהן, נחרדו לגלות מצלמה נסתרת בחדר האמבטיות של הדירה, אחרי שהן כבר שהו שם לילה. איך זה הסתיים ומה צריך לעשות כדי שזה לא יקרה לכם?
מערכת ice |  2
Airbnb (צילום unsplash, freepik)
אחד הדברים שאנו חוששים מהם במהלך חופשה היא ללא ספק הפרטיות שלנו, בטח אם מדובר בדירת Airbnb אותה אנו משכירים מאדם פרטי. אבל ל-15 צעירות קנדיות בשנות ה-30 לחייהן שיצאו לחגוג יום הולדת 30 לאחת החברות, החשש הגדול הפך לסיוט של ממש.
במהלך החופשה, הן גילו מצלמה נסתרת במקלחות של דירת ה- Airbnb שהשכירו, וכל זה שהן כבר ביום השני שלהן לחופשה, ועברו כבר לילה אחד. בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה קנדי קולוול הקנדית, היא מספרת כי אחת מחברותיה אמרה כי יש לה תחושה שמצלמים אותן, והחלה לחפש אחר מצלמה נסתרת ברחבי הבית, בזמן ששאר חברותיה לא לקחו אותה יותר מדי ברצינות.
לבסוף, היא מספרת, שהתחושה של חברתה הייתה מוצדקת: "בחדר האמבטיה, אחד השקעים פנה ישירות אל המקלחת והוא היה פגום. כשהבנו שמדובר במצלמה השתגענו". קולוול וחברותיה הזמינו מיד משטרה ועזבו את הדירה. 
עוד סיפרה כי "עזבנו את הבית, השוטרים הגיעו, ערכו בו חיפוש ומצאו את המצלמות. לא הייתי לגמרי משוכנעת שזה אמיתי, אבל אז השוטרים מצאו את המצלמות". בנוסף, היא הציגה בסרטון את הודעת הטקסט שקיבלה מהשוטרים, ובה נכתב: "תפסנו את המצלמות. נשלח אותן היום לבדיקה", כשהיא מספרת כי במשטרה אמרו לה שהם זימנו את בעל הדירה לתשאול. 
לסיום אמרה בסרטון: "מוסר ההשכל מהסיפור הזה הוא שתמיד כדאי לכם לבדוק את שקעי החשמל בדירות Airbnb ולוודא שאין בהם מצלמות, ותמיד תקשיבו לחברים הסופר-פרנואידים שלכם". אגב, בפוסט נוסף שהעלתה מאוחר יותר, היא עדכנה כי "בעלי הבית טענו כי הם אינם יודעים דבר על מצלמות נסתרות, וכי הם עצמם רק משכירים את הנכס למישהו אחר". אז בפעם הבאה שאתם משכירים דירה, תבדקו טוב טוב את השקעים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם הצעירות השכירו אז הן בעלות הדירה (ל"ת)
    אב"י 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • השכירו או שכרו?
    ישראל 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון. חוסר ידע בעברית בסיסית. משתתף איתך בתגובתך הצודקת
    סגור