כסף וצרכנות

הסוד בדיוטי פרי בנתב"ג נחשף: כך לא תעמדו בתור לקופה

אחרי שעברתם את העומסים בדרך לדיוטי פרי בנתב"ג לפני הטיסה, אתם נתקלים לא פעם תורים לא פחות מייאשים בדרך לקופה בדיוטי פרי. אבל האם ידעתם שישנה קופה סודית, אליה כמעט ואף אחד לא ניגש ואין בה כלל תור?
מערכת ice | 
דיוטי פרי (צילום משה שי פלאש 90)
אחד הדברים שישראלים בפרט ונוסעים בכלל מחכים לו יותר מכל בטיסה לחופשה הוא הדיוטי פרי בנתב"ג. אחרי שסיימנו את כל הסאגה של הבידוק הביטחוני, הצ'ק אין ושליחת המזוודות, נותר לנו ליהנות מקניות.
אבל אחרי כל העומסים שעברתם בדרככם לדיוטי פרי, אתם נתקלים גם בעומסים, לפעמים לא פחות גדולים, גם בתורים לקופה עצמה בדיוטי פרי. ב"מאקו" חשפו היום (שני) את הסודות הגדולים מתוך הדיוטי פרי, בהם - קופה סודית שאף אחד (כמעט) לא מכיר.
מדובר למעשה בקופה שמוצבת ליד עמדת התרופות בדיוטי פרי. רבים טועים לחשוב שהיא מיועדת רק לתרופות, אבל מתברר שאפשר לקנות שם כל מה שתרצו, או יותר נכון לשלם שם על כל מה שתרצו. 
אז איך מגיעים לשם אתם שואלים? ובכן, חרי שתאספו את המוצרים שברצונכם לקנות, לכו לכיוון היציאה מהחנות מאחורי הקופות הרגילות, בדיוק למקום שבו נראה לכם שעוד רגע המגנומטר יתחיל לצפצף. כשאתם נעמדים עם הגב לקופות, רגע לפני היציאה, פנו ימינה עד הסוף. כך, תוכלו לראות את הקופה מבצבצת מעבר לכל הרעש וההמולה בקופות הרגילות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה