השוק

הדיוטי פרי נחשף: איפה תמצאו את המוצרים הזולים ביותר?

אחת החוויות האהובות על ישראלים שטסים לחוץ לארץ ובכלל, זה חוויית הקניות בדיוטי פרי. אבל האם החנויות הפטורות ממכס הן באמת זולות יותר? וגם: איפה שדות התעופה הזולים ביותר ואילו מוצרים הכי משלם לקנות שם?
מערכת ice | 
דיוטי פרי (צילום משה שי פלאש 90)
אחת החוויות האהובות על ישראלים שטסים לחוץ לארץ ובכלל, זה חוויית הקניות בדיוטי פרי. אבל האם החנויות הפטורות ממכס הן באמת זולות יותר, כפי שהן מתיימרות להיות? ואולי זה בסך הכל מיתוס שיווקי? באתר The Points Guy בדקו את הנושא וחזרו עם תשובות מפתיעות.
הם השוו בין מחירם של מספר מוצרי דיוטי פרי פופולריים ב-12 שדות תעופה מרכזיים בעולם. לאחר שלב זה, נערך חיפוש את אותם מוצרים בחנויות פיזיות ובחנויות אינטרנטיות, זאת כמובן ללא מבצעים מיוחדים על המוצרים.

שדות התעופה שנבדקו: לונדון הית'רו, ניו יורקJFK, רומא פיומיצ'ינו, שדה התעופה ברלין ברנדנבורג, שדה התעופה שטוקהולם ארלנדה, שדה התעופה אדולפו סוארז, מדריד-בראחס, אתונה אלפתריוס וניזלוס, שדה התעופה ואצלב האוול פראג, ורשה שופן, שדה התעופה הבינלאומי של איסטנבול, שדה התעופה של מקסיקו סיטי ושדה התעופה הבינלאומי של דובאי.
על פי התוצאות, יש לנו כמה המלצות עבורכם: אל תרכשו משקפי שמש, בעיקר בשדות תעופה במדינות שטופות שמש. בממוצע, שבדיה היא אחד המקומות הזולים ביותר לקניית מוצרי אלכוהול בשדות תעופה. שדות התעופה בדובאי הם מהזולים ביותר לרכישת מוצרי טבק. קנו את האיפור והבשמים שלכם בשדה התעופה בפולין, ואל תקנו שמפניה בנמל התעופה JFK בניו יורק. 
המסקנות מהסקר שנערך הן שבהחלט לא תמיד המחירים בדיוטי פרי הם הזולים ביותר, ואם יש משהו שאתם ממש צריכים ויודעים שאתם הולכים לרכוש בדיוטי פרי, כדאי שתבדקו קודם כ באינטרנט וסיכוי טוב שתמצאו אותו בזול יותר.
שדה התעופה בדובאי הוא בממוצע היקר ביותר בכל הקשור לאלכוהול ומוצרי יופי.  כשזה מגיע לאלכוהול, סטוקהולם בירת שבדיה הציעה את התמורה הטובה ביותר בממוצע מכל שדות התעופה שנסקרו. אם אתם בעניין של וויסקי - הרי שאת הזול ביותר תמצאו בשדה התעופה הפולני. בנוסף, ורשה היא גם המקום שבו אתם יכולים לקנות את מוצרי הביוטי הזולים ביותר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה