כסף וצרכנות

הלוטו בהלם: זוכה יחיד בפרס הגדול בכל הזמנים

כרטיס מנצח עבור קופה של 2.04 מיליארד דולר בפאוורבול שנמכר בקליפורניה, אומרים פקידי הלוטו במדינה
מערכת ice | 
לוטו (צילום pixabay)
היסטוריה בארצות הברית. כרטיס מנצח בפרס השיא של הלוטו של פאוורבול בסך 2.04 מיליארד דולר נמכר באלטדנה, קליפורניה, כך מסרו פקידי הלוטו ביום שלישי, מה שהפך את בעל הכרטיס המאושר לזוכה בפרס הלוטו הגדול ביותר אי פעם.
הכרטיס נמכר במרכז שירות של ג'ו, כך נמסר בטוויטר של הלוטו של קליפורניה. תוצאות שפורסמו ל-Powerball.com אמרו באופן דומה שיש זוכה אחד שהתאים לכל ששת המספרים בקליפורניה - הסיכויים לכך היו 1 ל-292.2 מיליון, לפי איגוד הלוטו הרב-מדינתי.

המספרים הזוכים, שהוכרזו ביום שלישי בבוקר לאחר שההגרלה ביום שני בערב נדחתה, היו 10-33-41-47-56 והפאוורבול היה 10, לפי ההתאחדות. הקופה עמדה על שיא של 1.9 מיליארד דולר, אך צמחה ל-2.04 מיליארד דולר עד למועד ההגרלה, נאמר בהצהרה של ההתאחדות, "מה שהופך אותו לפרס הלוטו הגדול בעולם" - בדיוק כפי שהתכוונו המארגנים שלו כששינו את הסיכויים ב-2015.
ההכרזה ביום שלישי הגיעה לאחר שגורמים רשמיים עיכבו את ההגרלה ביום שני בלילה, כאשר הגרלה אחת המשתתפת נזקקה ליותר זמן כדי לעבד את נתוני המכירות והמשחק שלה, אמר איגוד הלוטו הרב-מדינות בהצהרה, מהדהד הצהרה קודמת של מפעל הפיס של קליפורניה, שאמר אחד הגרלה נזקקה לזמן נוסף כדי להשלים את פרוטוקולי האבטחה הדרושים.
יש לציין כי קופת הפאוורבול הגדולה ביותר שזכתה אי פעם הייתה בינואר 2016, כאשר שלושה זוכים חילקו פרס שפורסם בסך 1.586 מיליארד דולר. כל אחד מהם לקח את חלקו בערך המזומן, שהסתכם ב-983.5 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה