כסף וצרכנות

אפריל פותחת את הסניף ה-45 שלה - והראשון בעיר הזאת

רשת הביוטי והטיפוח מגיעה לקניון ארנה בנהריה, הסניף ה-11 סך הכל באזור צפון הארץ שמשתרע על שטח של 120 מ"ר והוקם בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
הסניף החדש של רשת אפריל (צילום שי אפשטיין)
רשת הביוטי והטיפוח אפריל ממשיכה להתרחב ופותחת את הסניף ה-45 שלה בקניון ארנה שבנהריה. זהו הסניף הראשון של אפריל בעיר נהריה וה- 11 סה"כ בצפון הארץ.
הסניף החדש שמשתרע על שטח של 120 מ"ר, הוקם בהשקעה של 1.5 מיליון שקל וייהנה מקונספט העיצוב החדש אותו אפריל מעניקה לסניפיה במטרה לשדרג את חוויית הביקור בחנויות. סניף נהריה מציע מוצרים של מותגי קוסמטיקה, איפור ובישום, מהמובילים בעולם ומותגים שאותם מייבאת רשת אפריל לישראל בבלעדיות.

מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל: "החנות החדשה בנהריה מהווה עוד עוגן לפעילות הענפה שלנו בצפון הארץ ומקיימת הלכה למעשה את התוכנית שלנו להמשיך ולהתרחב בערים ומועצות נוספות באזור הצפון. בנוסף, זיהינו את הצורך של תושבי נהריה בסניף בישום וקוסמטיקה שמתאים למגוון אוכלוסיות ומציע מוצרי קוסמטיקה, בישום ואיפור יוקרתיים ובלעדיים לצד מוצרי טיפוח איכותיים של מותג הבית APRIL".
רשת אפריל הוקמה בשנת 1994 כרשת המציעה מותגי בישום, טיפוח, איפור ואקססוריז מובילים תחת קורת גג אחת. בשנת 2004 נרכשה אפריל על-ידי קבוצת בוגארט הצרפתית. הרשת משווקת למעלה מ-150 מותגים בעשרות הסניפים ברחבי הארץ ובאתר ה-e-commerce שלה. אפריל היא גם היבואנית הבלעדית של מותגי יוקרה כמו הרמס, סטנדל, פיובר, קארבן מותגי בוטיק בלעדיים ועוד. אפריל מחזיקה גם בליין מוצרי טיפוח וביוטי מבית מותג הבית APRIL, המיוצר במעבדות החברה בצרפת, וכן התמחות בקטגוריית מותגי בשמי הבוטיק המובילים בעולם כדוגמת פארפם דה מארלי, איניטיו, BDK, Pana Dora  ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה