כסף וצרכנות

40% מהשבבים המיובאים לרוסיה מסין - פגומים

עיתון העסקים הרוסי הקומרסנט חושף כי 40% מהשבבים המיובאים לרוסיה מסין - פגומים. נראה כי בתחום השבבים הסנקציות המערביות עובדות
מערכת ice | 
סגירת הרשת ברוסיה (צילום unsplash, freepik)
פלישתה הרוסית לאוקראינה הביאה עמה סנקציות רבות כלפי המדינה על ידי המערב. בעוד ישנם תחומים בהם הרוסים מצליחים להתמודד ללא עזרה חיצונית (לפחות למראית עין), ישנו תחום בו הרוסים מתבססים על ייבוא. מדובר על תחום תעשיית השבבים, אשר בעקבות החרם של עסקים מרחבי העולם, לרבות חברות טכנולוגיה מובילות, גרמו לרוסים לחפש מהיכן יוכלו לייבא את השבבים.
סין, אשר לא הצטרפה לחרם על רוסיה, ניצלה את ההזדמנות וסוחרת עם הרוסים בהיקף הולך וגדל ככל שהלחימה באוקראינה נמשכת והמגבלות על רוסיה מתרבות. הצורך של הרוסים לייבא חלקים של מוליכים למחצה החלו לייבא אותם ישירות מסין, אך עיתון העסקים הרוסי הקומרסנט מגלה השבוע שלייבוא זה מסין יש השכלות מרחיקות לכת.

כ-40% מהשבבים המיובאים לרוסיה מסין פגומים – כך דיווח העיתון. יש לציין כי לפני הפלישה לאוקראינה וייבוא השבבים מסין שיעור השבבים הפגומים שיובאו למדינה עמד על 2%. שמונה חודשים עברו מהפלישה הרוסית וכאמור שיעור השבבים הפגומים עלה פלאים. מדובר על עלייה של 1900% בשיעור החלקים הפגומים שיובאו מסין לרוסיה במהלך החודשים האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה