כסף וצרכנות

חשבון החשמל התייקר? השיטה הסודית שתחסוך לכם אלפי שקלים

מחירי החשמל בישראל התייקרו ובקרוב תשלמו סכום משמעותי בהרבה. אך ישנה רפורמה סופית שהתחילה לפני כשנה שיכולה לעזור לכם לחסוך אלפי שקלים בחשבון החשמל, רק שכמעט אף אחד מכם לא שמע עליה
מערכת ice |  6
החשמל בדרך להוזלה? (צילום shutterstock)
מחירי החשמל בישראל התייקרו לאחרונה, ובחודש הבא ינחתו בתיבות הדואר שלכם חשבונות מנופחים מתמיד. ב"תכנית חיסכון" חשפו אתמול (שלישי) כי ישנה רפורמה סופית שהתחילה לפני כשנה שיכולה לעזור לכם לחסוך אלפי שקלים בחשבון החשמל, רק שכמעט אף אחד מכם לא שמע עלייה.
הרעיון מאחורי החיסכון הוא די פשוט: עד היום חברת החשמל הייתה מייצרת את החשמל, מוכרת לכם אותו, והוא היה מגיע אליכם הביתה בתמורה. בזכות הרפורמה החדשה בחשמל בישראל, שמכניסה חברות פרטיות למשק ומוציאה את חברת החשמל מהמונופול, חברות צד שלישי שיקבלו את החשמל מחברת החשמל, יוכלו למכור אותו, ובניגוד לחברת החשמל, הן יוכלו להציע הנחות על שימוש בשעות היום והלילה, שנעות בין 10 ל-20%.
אנחנו מציעים מספר מסלולים שמותאמים לצרכים ברמה האישית. לדוגמה, אני יכול להציע ללקוח שנמצא בבית, להציע לו מסלול בסוף השבוע, עם הוזלה שיכולה להגיע לפעמים עד לרמה של 10 אחוז. אני יכול להציע הנחה בשעות הלילה, אני יכול להציע הנחה לאדם שנמצא בבית ורוב שעות היום מקבל הנחה", אומר רונן בר שלום, מנכ"ל פז גז.
 
כדי להצטרף לרפורמה, אתם צריכים מונה חשמל חכם. חברת החשמל פורסת אותם בחינם, אבל בקצב איטי. "אם אתה רוצה לעבור למונה חכם שלא במסגרת הפריסה הארצית שלנו, זה תשלום חד פעמי של 260 שקלים", אומרים במוקד חברת החשמל. "אם אתה רוצה, אני פשוט פותחת בקשה להחלפת מונה, זה יקרה תוך 60 ימים".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לא מבינים מהכתבה כלום .!! (ל"ת)
    אופק 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ליברמן
    גמכך 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם כולל תאגדים נוחלי ספורים שלא קימים
    סגור
  • 4.
    נוכלים ללא הפסקה (ל"ת)
    יורי 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    לא הבנתי כלום
    חנה 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברת החשמל נותנת 10% אבל צריך מונה חכם? לא הבנתי!
    סגור
  • 2.
    חלק מסדר עולמי חדש
    שאול 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המונה החכם יודע לקרוא כל מכשיר בבית .וגם יוכל להגביל לכם את הצריכה במכשיר מסיום לדוגמה מזגן .כמו שאמר קלוואוס שוואב הנבל לא יהי לכם כלום ותהיו מאושרים. האזרח ישלם על הכל והבית לא יהי שלכם ומורי החשמל לא יהיו שלכם הכל יולאם לטובת התאגידים
    סגור
  • 1.
    כולם עובדים על כולם
    זחש 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היום אספקת החשמל באחריות ובפיקוח המדינה. ברגע שהחשמל יופרט הבעלים ישאפו למקסם את ההשקעות ואין ספק שאנו הצרכנים נשלם יותר . עוד לפני המשבר אספקת החשמל על כל מרכיביו היו ברמה גבוהה ומחיר סביר ביחס לעולם. לפי מה שקורה עם שינוי במשק החשמל יקרה מה שקרה עם הפרטת קופות החולים. המדי מה שיקרה עם הפרטת משק החשמלזה בדיוק מה שקרה עם הפרטת מערכת הבריאות. נשלם יותר על פחות שירותים. ללא ספק.!!!!!
    סגור