כסף וצרכנות
בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום
נספרסו ומשרד הבריאות השקיעו למעלה ממיליון שקל השבוע בפרסום בטלוויזיה, כאשר טבעול השקיעה הכי הרבה בדיגיטל וניקולטי בעיתונות. מי עוד פתח את הארנק כדי להגיע לארנק שלכם? מפרסמי השבוע
עם היציאה מהסגר השני היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה טיפס מעט במדיות השונות. משרד הבריאות ממשיך לבלוט בטבלת הפרסום גם השבוע, אבל נספרסו הייתה זו שהוציאה את הסכום הגדול ביותר בפרסומות בטלוויזיה.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, שהוציאו לא פחות מ-2.9 מיליון שקל יחד הם: נספרסו, משרד הבריאות, טויוטה, משרד החינוך וקוויק. נספרסו הוציאה לא פחות מ-1.235 מיליון שקל עבור הפרסומת למכונות הקפה שלה "סטנדרט חדש של קפה". משרד הבריאות תופס פעם נוספת את המקום השני בקמפיין "אתם רואים מישהו בלי מסכה? תגידו לו לעטות מסכה" עליו שולמו 1.036 מיליון שקל. במקום השלישי טויוטה שהוציאה כ-983 אלף שקל, משרד החינוך 'הכיתה הדיגיטלית' במקום הרביעי עם 963 אלף שקל וסוגרת את החמישייה קוויק עם הקמפיין הנהדר 'בקרוב הסיוט ייגמר' עליו שילמה 954 אלף שקל.
בקטגוריית הפרסום בדיגיטל, שם פרסמו חמש הגדולות בכ-982 אלף שקל, 'ההמבורגר הטבעוני' של טבעול במקום הראשון כשפירסמה במחיר המוערך ב-256 אלף שקל, כאשר סלקום 'טריפל עם שלושה ממירים' במקום השני עם הוצאה של 232 אלף שקל. שלישי אלוני קרמיקה שפרסמה ב-181 אלף שקל, אלטשולר שחם 'תתעוררו על הפנסיה שלכם' תפסה את המקום הרביעי עם הוצאה של 168 אלף שקל וסוגרת כאן את החמישייה פרויקט המגורים של יוסי אברהמי עם 143 אלף שקל.
בעיתונות כרגיל, ההשקעה נמוכה בהרבה וכולה מסתכמת בכ-768 אלף שקל בשבוע ל-5 המותגים המובילים, פי 4 פחות לעומת הפרסום בטלוויזיה השבוע. רהיטי ניקולטי מובילים את ההשקעה בפרסום בעיתונות גם הפעם עם השקעה של 238 אלף שקל בשבוע. סוזוקי תופסים את המקום השני והשלישי עם קמפיינים לרכישת ריהוט בדגש על עבודה מהבית, בהשקעה כוללת של כ-279 אלף שקל, עם 150 אלף שקל לקמפיין 'HYBID FOR ALL' וכ-129 אלף למהפכה ההיברידית של סוזוקי. במקום הרביעי מדורגת סופר פארם שממשיכה להשקיע בפרסום בעיתונות, השבוע השקיעה כ-125 אלף שקל. את החמישייה סוגרת רשת אופטיקה הלפרין עם השקעה של כ-124 אלף שקל בפרסום. ואלו היו המותגים המובילים של השבוע.

הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.כל מה שרשום בדיגיטל חרטאאחד שיודע 11/2020/10הגב לתגובה זו0 0כל מה שרשום בדיגיטל חרטא .מבוסס על נתונים שהחברות שלחו ללא פיקוח סתם אמרו זה לא נכון בעליל אחד שיודע מבפנים סתם פוליטיקה ועזרה לחברים להופיע פהסגור
-
1.כל מה שרשום בדיגיטל חרטאאחד שיודע 11/2020/10הגב לתגובה זו0 0כל מה שרשום בדיגיטל חרטא .מבוסס על נתונים שהחברות שלחו ללא פיקוח סתם אמרו זה לא נכון בעליל אחד שיודע מבפנים סתם פוליטיקה ועזרה לחברים להופיע פהסגור


