כסף וצרכנות

רמי לוי שובר את השוק במהלך תקדימי: "הכוח עובר לידיים שלכם"

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יוצאת במהלך יוצא דופן ומעניקה ללקוחות את האפשרות לבחור אילו מוצרים ימכרו במבצעים. כך זה עובד
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, shutterstock)
רשתות השיווק הגדולות בישראל יצאו לאחרונה בחגיגה של מבצעים והנחות, עם תחרות עזה במיוחד בין היתר לרגל סוף השנה והשנה החדשה שבפתח. הרשת שמובילה את חגיגת המבצעים היא כמובן רשתו של איש העסקים רמי לוי, "רמי לוי שיווק השקמה".
היום (ראשון) יצאה הרשת במהלך תקדימי בו היא מעניקה ללקוחות בעצמם את האפשרות לבחור על אילו מוצרים שנמכרים בסניפים יינתנו מבצעים. בפוסט שעלה לפייסבוק של רשת השיווק רמי לוי נכתב: "רמי שואל ואתם עונים! סקר ווטסאפ השבועי של המדינה יוצא לדרך".
ברשת מסבירים: "הכוח עובר לידיים שלכם! אנחנו לא מחליטים לבד אילו מבצעים יהיו השבוע  אתם אלו שקובעים מה יחכה לכם על המדפים ובקופה". בפוסט הסבירו כיצד ניתן לעשות זאת: "איך זה עובד? נכנסים לערוץ הוואטסאפ שלנו. מצביעים למוצרים שאתם הכי רוצים בהנחה. נהנים מהמבצעים שאתם בחרתם!". לסיום נכתב: "אל תתנו לאחרים להחליט בשבילכם. הצטרפו עכשיו והפכו את סל הקניות שלכם לעוד יותר זול!".
כזכור, רק היום יצאה הרשת בחגיגת מבצעים של ממש רק דרך הזמנות מהאתר של רמי לוי. בין המבצעים שמציעה הרשת: "אבקת מרק רכיבים טבעיים אסם (400 גרם): רק 19.90 שקל. שקדי מרק בשקית אסם (400 גרם): 2 יחידות ב-16 שקל. יוגורט יופלה מארז תנובה (150 גרם): מארז שמיניה ב-34 שקל. גבינה צהובה עמק (400 גרם): מוצר שני ב-50% הנחה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה