כסף וצרכנות
אינסטגרם מקדמת אנטישמיות: "מסייעת לקיצונים להרוויח כסף"
השפעות שינוי האלגוריטם של אינסטגרם: חנויות אינטרנטיות המוכרות מוצרים אנשטישמיים ופועלות דרך הפלטופורמה מקודמות לצרכנים "אינסטגרם מסייעת לקיצונים להרוויח כסף מאנטישמיות וגזענות"
ראינו איך בשנים באחרונות, בעיקר בשנים שלאחר המלחמה, אנטישמיות נהפכה במקומת מסוימים ל"טרנד". המושג "אנטי-ציוני" מציף את הרשת וגלי הפגנות נגד ישראל ברחבי העולם, כשרבים מהמשתתפים שייכים לדור ה-Z. יש עסקים שהחליטו לפנות לקהל הזה בדיוק - על ידי מכירת מוצרים אנטישמיים שמקדמים שנאת יהודים ושחורים.
דוח חדש המוצג על ידי ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה והמרכז למאבק בשנאה דיגיטלית (CCDH), תחת הכותרת "שנאה למכירה: איך אינסטגרם מסייעת למוכרי סחורת שנאה להגיע למיליארד צפיות", מציג ראיות לכך שמטא הובילה לזינוק של כמעט פי ארבע בצפיות של חשבונות המקדמים סחורה נאצית או גזענית.
חברת מטא, בבעלות מארק צוקרברג, שינתה את מדיניות הפיקוח שלה בתחילת השנה, ומקדמת באמצעות אלגוריתמים את החשבונות המחרידים, בכך מסייעות להם להגיע לכמות הצפיות וההכנסות שנרשמה בדוח: כ-1.5 מיליארד צפיות ב-11 חשבונות ולייצור הכנסות אסטרונומיות, שמוערכות על למעלה מ-1.3 מיליון דולר.
עוד ב-
"אינסטגרם מסייעת לקיצונים להרוויח כסף מאנטישמיות וגזענות", אמר אימראן אחמד, מנכ"ל CCDH "על ידי הסרת מנגנוני הגנה חיוניים, מטא איפשרה לשנאה לשגשג. תוכן קיצוני - כולל פוסטים שמהללים נאצים, מפיצים הכחשת שואה, משמיצים יהודים וצוחקים על העבדות - מקודם ומקבל הכנסה כספית על ידי האלגוריתמים שלהם. כל פעם שמישהו קונה חולצה מאחד מסוחרי השנאה האלה, הוא מממן עוד תעמולה ומכתים את שמן של כל החברות שאפשרו את המכירה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



