כסף וצרכנות

קרפור מפתיעה במחיר: מוצר החובה ב-3.90 שקל בלבד

רשתות השיווק ממשיכות במאמצים למשוך לקוחות עם מוצרים מוזלים "לוס לידר", והפעם קרפור מפרסמת משחקת שיניים קולגייט במחיר שהוא כרבע מהמקובל בישראל
מערכת ice | 
קרפור (צילום shutterstock)
רשתות השיווק ממשיכות במבצעי סוף השנה בניסיון למשוך את הלקוחות, בשוק תחרותי שכולל בין היתר את קרפור, רמי לוי, אושר עד, יוחננוף, שופרסל, ויקטורי, חצי חינם ועוד. המבצעים בסניפים כוללים לעתים "לוס לידר" - מוצר הנמכר ברשתות שיווק במחיר הפסד, שמטרתו למשוך לקוחות אל החנות מתוך הסברה כי מי שמגיע לחנות, יקנה בנוסף אליו עוד כמה מוצרים נוספים מהם ירוויח העסק.
היום, מפרסמת רשת קרפור מבצע בולט חדש של מוצר שאמנם אינו יקר מטבעו, אך נפוץ בבתים רבים והיא מציעה אותו בכרבע מהמחיר המקובל בארץ: משחת שיניים קולגייט רק ב-3.90 שקל. ברשתות החברתיות פרסמה הרשת: "מבצע כזה עוד לא ראיתם! דצמבר הגדול לא מפסיק להפתיע... אל תפספסו! המחיר הכי זול בישראל - בין התאריכים 21.12-27.12, מוגבל ל-5 פריטים".
עוד משיקה הרשת לקראת חגיגות סוף השנה האזרחית, מבצע על המשקאות האלכוהוליים, עם מחירים מוזלים כגון שישיית בירה של חברת קורונה ב-39.90 ש"ח בלבד ושני בקבוקי יין של יקב כרמל ב-100 שקלים, במקום 64.90 ש"ח לבקבוק במחיר המקורי.
לפני כשבועיים יצאה רשת קרפור במבצע יוצא דופן גם למוצר שוקולד פרה של עלית: שתי חפיסות במחיר 8 שקל בלבד, כלומר 4 שקל לחפיסה. יש לציין כי המבצע מותנה ברכישה ב-70 שקל ומעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה