כסף וצרכנות

חבילות שנתקעו בחו"ל שנתיים פתאום מגיעות לישראל - זו הסיבה

חברת המשלוחים הוותיקה יושופס חזרה לפעילות אחרי שנתיים לקראת בלאק פריידיי - ומאות חבילות שנתקעו בארה"ב החלו להגיע ללקוחות שכבר חשבו שלא יזכו לראות אותן
דסק צרכנות | 
קניות אונליין (צילום freepik)
יושופס, חברת המשלוחים הישראלית שמספקת כתובת בארה"ב להזמנות אונליין, חזרה לפעילות רשמית לקראת בלאק פריידיי. לאחר שהפסיקה פעילות במשך כשנתיים והצטברה חוב למספר חברות הפצה ועמילות מכס, מאות חבילות שהיו תקועות בארה"ב החלו להגיע ללקוחות, שחלקם המתינו גם שנה עד שנתיים.
אתר ynet פרסם היום כי הבעלים, מוטי מזומן, מבטיח כי החברה חזרה עם צוות מחודש, שותפים חדשים ומודל תפעולי שמטרתו להבטיח יציבות ותזרים תקין. "אנחנו לא מבקשים הזדמנות שנייה במילים, אלא מוכיחים את זה במעשים", אמר, והוסיף כי כל החבילות בדרך ללקוחות. העובדים פוצו וכל ההליכים מול חברות הפצה חודשו. מזומן מסר כי בקרוב תשודרג המערכת הטכנולוגית, כולל שימוש בבינה מלאכותית.
כזכור, חברת יושופס (USHOPS) נקלעה לקשיים בעיקר בעקבות מלחמת חרבות ברזל. לשלוחה הישראלית של אתר יושופס, חברת לידור לוגיסטיקה מונה נאמן על ידי ביהמ"ש המחוזי בחיפה, לאחר שצברה חובות בסך 4 מיליון שקל. כן הוצא לה צו פתיחת הליכים לצורך שיקומה.
החברה פעלה בשוק הישראלי 23 שנה ומספקת פתרונות ייבוא אישי ושילוח ללקוחות ישראלים, של מוצרים מארה״ב וממקומות אחרים בעולם, באמצעות כתובת מקומית במדינת המקור. השירות של יושופס עצם מאפשר ללקוחות ישראלים נגישות למוצרים רבים שאינם נשלחים כלל לישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה