כסף וצרכנות

הסוף לתשלום המסורבל: זו השיטה החדשה שנכנסת

פלטפורמת תשלומים טכנולוגית וחדשה מבית FinitiOne מאפשרת לראשונה לארגונים, מועדוני צרכנות וגופים מוסדיים להצטרף למהפכת התשלום ב-TAP ולהנפיק כרטיסים נטענים חכמים המשולבים ב-Apple Pay ו-Google Pay. באופן זה ניתן לבצע עמם תשלום על תשתית התשלומים הלאומית המנוהלת ומפותחת ע"י חברת שב"א
דסק עסקים | 
אשראי (צילום shutterstock)
הסוף לכרטיסי פלסטיק, הודעות הסמס והקודים הלא-זכירים: פתרון טכנולוגי מבית FinitiOne מאפשר לראשונה בעולם לצבור את שווי ההטבות בארנק הדיגיטלי וזמין ללקוח לשימוש מיידי.
פלטפורמת התשלומים והנאמנות החדשנית של החברה תאפשר לארגונים, מועדוני לקוחות וגופים מוסדיים להנפיק כרטיסים נטענים חכמים המשולבים ב-Apple Pay ו-Google Pay, ולבצע תשלום ב-TAP בכל מסוף בישראל על בסיס תשתית התשלומים הלאומית של כרטיסי החיוב המנוהלת ומפותחת ע"י חברת שב"א, מבלי שהלקוח יצטרך לחפש את הקוד, התו או הכרטיס. הפלטפורמה החדשה פועלת תחת רמת האבטחה הגבוהה ביותר בסטנדרטים של אפל, גוגל ומאסטרקארד.
הפתרון הטכנולוגי והחדשני מבית FinitiOne מהווה מענה ייחודי לכל גוף שמעוניין להיפטר מהכסף הלא ממומש כמתן שירות מעולה ללקוחותיו או למענה לדרישות הרגולציה המתהווה בתחום האי-מימוש. בכך, משתנה חווית התשלום המסורבלת כיום בה מתעסקים הלקוח והקופאי במשך כ-3 דקות בממוצע, ברכישה עם שובר שמצריך ברוב המקרים גם אישור ממנהל בחנות, למימוש שוברי המועדונים בצורה נוחה, פשוטה ויעילה.  FinitiOne מאפשרת לכלל מועדוני הלקוחות במשק להציע את מרכולתם באופן נגיש ומותאם לצורת התשלום הפופולרית כיום בישראל, בה היקף חדירת התשלום ב-TAP הוא מהגבוהים בעולם ועומד כבר היום על 40%. עוד על פי הערכות שמבוססות על נתונים הנמצאים בידי FinitiOne, במועדוני הלקוחות יש מעל 50% חדירה של שימוש בארנקים של אפל וגוגל.
באמצעות הפתרון החדש, יכולים המועדונים להרחיב את כמות המשתמשים, ועסקים גדולים וקטנים יכולים להנות מפתרון סליקה ממועדוני לקוחות, ללא הקשיים הכרוכים בכך כיום כמו בעיות טכניות בהזנת פרטים, חיפוש מבצעים במערכות המחשוב העסקיות והעיכובים הנגרמים כתוצאה מכך, ועוד. בנוסף, לעסקים קטנים ולעסקים רבים בפריפריה מתאפשר כעת להצטרף ל"חגיגת המועדונים" ולייצר יותר תנועה לחנויות כיוון שיוכלו כעת לסלוק תשלום מאמצעים שלא היו זמינים להם בעבר. 
על פי נתוני BDI ומכון שחר, בישראל פועלים כיום מעל 120 מועדוני לקוחות פעילים, שבהם יש היקף כספים של 13 מיליארד ₪ בשנה. בין 8% ל-12% מסכום זה, בין 1 – 1.5 מיליארד ₪ בשנה, נשארים לא ממומשים. תופעת חוסר המימוש נובעת בגלל ריבוי כרטיסים ותווים פיזיים או מקוונים אצל הצרכן. פעמים רבות הוא שוכח מקיומם או מראש לא מודע לזכאותו. במצב שנוצר, הצרכן מפסיד כסף שהוא זכאי לממש, דבר שמוביל לכך שמועדוני לקוחות מפסידים פעילות ועסקים מפסידים תנועה.
המהלך דרש השקעה כספית גדולה והתחייבויות מול חברות בינלאומיות. קרן סקיי בהובלת ניר דגן ראתה בהשקעה מהפכה טכנולוגית ואסטרטגית להובלת החברה בתחום תוכניות הנאמנות וחווית הלקוח בעשור הקרוב.
מנכ"ל FinitiOne - חברת טכנולוגיות העוסקת בפיתוחים ופתרונות תשלום חכמים, תומר זוסמן: ״במהלך הזה אנחנו מגדירים מחדש את חווית התשלום הדיגיטלית. שילוב תווי ההטבות בארנקים של Apple ו-Google מאפשר חדשנות ומדגיש את היתרון של ה-TAP - פשטות, נוחות ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר. זהו צעד נוסף בדרך שלנו להנגיש ללקוחות חוויות קנייה חדשניות וחיסכון אמיתי”.
מנכ"ל מאסטרקארד ישראל, איל פז: "מאסטרקארד גאה להוביל את מהפכת התשלומים הדיגיטליים בישראל עם השקת כרטיס ה-Private Label הראשון בארץ שתומך בתשלום 'קונטקטלס' (ללא מגע) באמצעות ארנק דיגיטלי. מדובר בפריצת דרך טכנולוגית שמביאה לידי ביטוי את המחויבות שלנו לחדשנות, נוחות וביטחון עבור הצרכנים. החיבור למערכת שב״א מאפשר לנו להרחיב את היקף השימוש בארנקים דיגיטליים ולספק חוויית תשלום מתקדמת, מהירה ונגישה יותר מאי פעם".
מנכ"ל שב"א, איתן לב-טוב: "אנחנו בשב"א, כתשתית התשלומים הלאומית, גאים לקחת חלק בהשקת יכולת התשלום ב-Tap בכרטיסי מועדון – לראשונה בישראל! שיתוף הפעולה המצוין בין FinitiOne לשב"א אפשר הטמעה חלקה של פתרון פורץ דרך, שמביא חוויית תשלום מהירה, נוחה ומתקדמת.  בשב"א אנחנו מאמינים בחדשנות שפותחת דלתות – נמשיך לקדם ולתמוך בכל יוזמה שמקדמת פתרונות טכנולוגיים חדשניים על גבי מערכת התשלומים ולהפוך רעיונות למציאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה