כסף וצרכנות

שטראוס בבשורה נוסטלגית: החטיף המוכר והאהוב חוזר למדפים בישראל

עלית מקבוצת שטראוס יוצאת בבשורה מרגשת ללקוחות, ואחרי ביקוש גובר מצד הצרכנים החליטה להחזיר למדפים את החטיף האהוב פרה קראנצ' שחור לבן, זאת לצד השקה חדשה ומסקרנת – פרה קראנצ' בראוניז. התגעגעתם?
מערכת ice | 
מפעל שטראוס עלית (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
עלית מקבוצת שטראוס יוצאת היום (שני) עם בשורה נוסטלגית ללקוחות בכל הנוגע לקטגוריית החטיפים המתוקים בישראל, עם חזרתו של חטיף פרה קראנצ' שחור לבן המוכר והאהוב למדפים, לצד השקה חדשה ומסקרנת – פרה קראנצ' בראוניז. שני החטיפים מצטרפים לחטיף פרה קראנצ' הקלאסי ומציעים חוויית טעם מרגשת וחדשנית.
סדרת פרה קראנצ', משלבת בין קראנצ'יות הביסקוויט לבין טעם השוקולד העשיר. פרה קראנצ' בראוניז, חטיף השוקולד החדש שמשיקה החברה לראשונה בישראל, מציע שילוב טעמים חדש של שוקולד חלב וביסקוויט עם קרם בטעם בראוניז.
במקביל להשקת פרה קראנצ' בראוניז, שטראוס הודיעה כאמור כי היא מחזירה למדפים את חטיף פרה קראנצ' שחור לבן, אשר מציע את השילוב המושלם בין מרקם קראנצ'י של ביסקוויט קקאו לטעמי שוקולד חלב וקרם חלב.
החטיפים החדשים שמשיקה שטראוס בישראל (צילום: שטראוס)
הסיבה לכך שחטיף השוקולד האהוב חזר למדפים בישראל לאחר הפסקה ממושכת, היא לאחר ביקוש גובר מצד הצרכנים שנשארו נאמנים לטעם של פרה קראנצ'. החטיף החדש, וגם כמובן זה שחוזר למדפים - יהיו זמינים ברשתות השיווק בישראל החל מחודש נובמבר 2024.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה