כסף וצרכנות

פחית ב-20 שקל: הטירוף סביב הטעמים החדשים של XL

משקה האנרגיה XL השיק שני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת במיוחד עם כוכבי הרשת יואב דגני (Festivy) ועומר לוי במהלך יוצא דופן. הטעמים בטעם משמש-אפרסק ומנגו-אננס הביאו לביקושים רבים, והמחירים זינקו אפילו ל-20 שקל לפחית

מערכת ice |  6
הטעמים החדשים XL (צילום יחצ)
מותג משקאות האנרגיה XL, מבית טמפו, השיק מהדורה מוגבלת ומיוחדת של שני טעמים יחד עם יוצרי התוכן וכוכבי הרשת: עומר לוי, "מלכת המתכונים המושחתים" בטיקטוק עם XL בטעם מנגו-אננס, ויואב דגני (Festivy), הבלוגר והיוטיובר המוביל, עם  XL בטעם משמש-אפרסק.
החיפושים אחר הטעמים החדשים במהדורה מוגבלת, הובילו לביקושים רבים, עד שלוי בעצמה העלתה סטורי ובו כתבה: "עדיין לא מצליחה לעמוד בקצב החיפושים", עם תמונות שלב קשות רבות לטעם החדש. עם הביקוש, המחירים כמובן זינקו, כאשר עוקב שלח ללוי תמונה כי שילם על 2 פחיות כאלו לא פחות מ-40 שקל.

עומר לוי משתפת על הביקושים הרבים. צילום מסך
הטעמים במהדורה המוגבלת נחשפו בקמפיין דיגיטל, במסגרתו כוכבי הרשת העלו סרטונים מושקעים שהפיקו בעצמם. לצד יואב ועומר גויסו למהלך כוכבי רשת נוספים שישמשו כנבחרות של כל אחד מהכוכבים והטעמים שלהם וביניהם קווין רובין, הזמר יגל אושרי, אביתר עוזרי, רומי רביץ, הילי טולדנו, בן קיסר ועוד.
המהלך, בהפקת משרד התוכן וההפקה G גרופ, לווה בסרטונים שיצרו כוכבי הרשת יחד עם מותג XL, כאשר באחד מהם עומר לוי מתאמצת ומוקפת בכוכבי רשת נוספים, עד שלבסוף "יולדת" בחדר הלידה את הטעם שלה. בסרטון שלו נראה יואב דגני מפתח את הטעם שלו ימים ארוכים במעבדה במבנה נטוש ביער, ובוחן את הצלחתו יחד עם חבריו כוכבי הרשת.

2 פחיות XL ב-40 שקל. המחירים זינקו בעקבות הביקושים. צילום מסך
אירנה גורבן, מנהלת שיווק חטיבת האנרגיה: "אנחנו נרגשים לצאת למהלך שמחבר את כוכבי הרשת האהובים בישראל למותג משקאות האנרגיה האהוב בישראל. המהלך יוצא דופן ומערב את הקהל כך שכבר מהרגע הראשון יש לו הזדמנות לקחת חלק בהתרגשות יחד איתנו".
הילה דניאלי, מנהלת מותג XL: "הטעמים החדשים של עומר ויואב, לצד מהלך ההשקה הייחודי, הם פרי עבודה של חודשים רבים ומערב אנשי תעשייה מהמוכשרים בישראל. מחכים לשמוע מה יחשבו הצרכנים על המהדורה המוגבלת".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מדיח
    דזי 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה פשוט גזל,כרגיל הפקט העדר כולם כמו כבשים רצים לקנות,פחית ב22 שקל הזוי פשוט,בבקקשה לא לבכות על יוקר המחייה זה תעודת עוני של החברה,פשוט,בוכים על עודף הטימטום
    סגור
  • 5.
    אקסל
    מהממת שכמותי 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני בכללי בגמילה מאקסל ??
    סגור
  • 4.
    המנגו לא רע
    מושיק 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאמי
    סגור
  • 3.
    שקר
    אנונימי 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא נכון קניתי 3ב12 את האקסל של עומר לוי זה האנשים שמנצלים את המצב
    סגור
  • 2.
    אני יעדיף לקבור את עצמי לפני שאני יקנה אקסל ב 20
    סליחה? 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אפשר לקנות 10 אקסלים ב 20 שקל למה מי מת?
    סגור
  • 1.
    לא קונים רעל
    ששון העיראקי 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה שתיה ?זה רעל מי משלם כסף בשביל למות ?
    סגור