כסף וצרכנות

אמריקן אקספרס שוברת את השוק: אלו ההטבות שתוכלו לקבל

חברת כרטיסי אשראי הודיעה על הטבה משתלמת במיוחד, במסגרתה מי שיצטרף לכרטיס האשראי אמריקן אקספרס פלטינה, יזכה להטבה בשווי 120 דולר למימוש במגוון בתי מלון וחברות תעופה. כמו כן, מחזיקי הכרטיס יזכו לשירותים ייחודיים נוספים
מערכת ice | 
אמריקן אקספרס (צילום shutterstock)
חברת כרטיסי האשראי אמריקן אספרס מעדכנת בהטבה בלעדית שתעניק למצטרפים חדשים עד לסוף חודש יולי, במסגרתה תוכלו לקבל נקודות בשווי 120 דולר להזמנת טיסות בחברות תעופה רבות, וכן עבור הזמנת מלונות. אז איך תוכלו לעשות זאת?
לקוחות אשר יצטרפו לכרטיס אמריקן אקספרס פלטינה יקבלו כ-1500 נקודות Membership Rewards (בשווי 120 דולר), אשר יוכלו לנצל במגוון חברות של המותגים המובילים בעולם: Marriott Bonvoy ,KLM ,Air France ,Delta ,Hilton Honors ואל על (שלאחרונה פרסמה את מחירי הטיסות לחורף הקרוב).
כמו כן, מחזיקי הכרטיס ייהנו מתוכניות אירוח מקיפות במגוון טרקלינים בשדות תעופה בעולם. לצד זאת, יזכו בשירות Platinum Assist - שירות הזמין שבעה ימים בשבוע לאורך כל שעות היממה, ויעניק מענה וסיוע בנוגע להזמנת כרטיסים לאירועים ייחודים, מופעי תרבות וספורט, מקומות במסעדות מובילות בארץ ובעולם ועוד. שירות נוסף לו מחזיקי הכרטיס יזכו הינו Platinum Travel, שיעזור בארגון כל סידורי הנסיעות, הפרטיות והעסקיות, בדרך מהירה ומקצועית. כמו כן, כרטיס הפלטינה מאפשר לחלוק את יתרונות הכרטיס ומגוון ההטבות עם אדם נוסף מקרבה ראשונה או עם שותף עסקי בחשבון ללא חיוב נוסף בדמי הכרטיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה