כסף וצרכנות

רמי לוי או שופרסל? אלה חומרי הניקוי הזולים ביותר

הביקוש לחומרי ניקוי צפוי להגיע לשיא בעונת הניקיונות שמקדימה את פסח, בזמן שמחירי המותגים הפרטיים מתמודדים גם מול המוצרים המוכרים וגם מול המותגים הפרטיים המתחרים
שירה יום טוב | 
סניף שופרסל וסניף רמי לוי (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/רמי לוי - שיווק השקמה)
פורים כבר מאחורינו, ופסח כבר מתקרב בצעדי ענק, ויחד איתו רכישות חומרי הניקוי, שמגיעות לשיאן בתקופה זו של השנה. דו"ח של אתר פרייסז המשווה מוצרים ברשתות השונות, חושף פערי מחירים בין רשת רמי לוי ורשת שופרסל דיל, בדגש מיוחד על המותגים הפרטיים שמציעות, במטרה לאפשר רכישה של מוצרים מוזלים ביחס למותגים המוכרים.
הסקר, שפורסם לראשונה ברדיו גלי ישראל, בחן סל המכיל 88 מוצרים שונים מקטגוריות רבות שכולו מורכב מהמותגים הפרטיים של רשת רמי לוי ורשת שופרסל דיל, שתי רשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל.
הסקר בדק מה המחיר שנשלם על הסל במותג פרטי וכמה היינו משלמים על אותו הסל ממוצרים הנושאים את המותגים הידועים, וכן הישווה בין הרשתות, כשהפערים הגיעו ליותר מ-30% לסל.
ממצאי הסקר מצביעים על עדיפות גורפת לרכישת סל המוצרים מהמותג הפרטי, ביחס לשתי הרשתות, כאשר בין הסל הפרטי למותגים המוכרים בשופרסל נרשם פער של 23.88%, וברמי לוי, הפער בין הסלים עומד על 33.37%.
 
הפער בין הרשתות בסלים המוכרים עומד על 10%, שבאים לידי ביטוי בסכום של 132.62 שקלים. בהשואה בין הסלים הפרטיים מדובר כבר בפער של 19%, שיעלה לכם עוד 180.13 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה