קריירה ולימודים

במקום המדינה: הקרן לידידות תרמה שכפצ"ים ב-13 מיליון שקל

הקרן לידידות מתגייסת לסייע בהצטיידות כיתות הכוננות, וחילקה אפודים קרמיים ותיקי חובשים לקב"ט ולרבש"צים של מועצה אזורית שער הנגב
מערכת ice | 
הקרן לידידות מתגייסת (צילום הקרן לידידות)
היום (חמישי) חילקה הקרן לידידות כ-200 אפודים קרמיים ותיקי חובשים לקב"ט ולרבש"צים של יישובי המועצה האזורית שער הנגב. החלוקה התקיימה במסגרת פעילותה של הקרן בסיוע בהצטיידות למאות כיתות כוננות ברחבי הארץ - בשכפ"צים, אפודים קרמיים, קסדות בליסטיות ותיקי עזרה ראשונה ובתרומתה של הקרן בעוד שני רכבים ממוגני ירי לערים אשקלון ושדרות.
הקרן לידידות עומדת בקשר שוטף עם שותפיה ביישובי קו העימות וביישובי העוטף ומסייעת להם בשגרה. עם פרוץ המלחמה, יצרה הקרן קשר עם השותפים, פיקוד העורף וארגוני החירום וההצלה ופעלה באופן מיידי לספק את הצרכים שהעלו.

עם היוודע החוסר במוכנות של כיתות הכוננות ביישובי קו העימות, יישובי העוטף והדרום ויישובי המרכז, נרתמה הקרן לסייע בהצטיידותן, באופן מקיף, על ידי רכישת ציוד מיגון אישי וציוד רפואי בסך של כ-13 מיליון שקל, עבור 5000 שכפ"צים ואפודים קרמיים, 2900 קסדות בליסטיות, 500 תיקי חובשים ו-2 רכבים ממוגני ירי. עד כה חילקה הקרן את הציוד לכ-165 כיתות כוננות, ביניהן כל כיתות הכוננות ביישובי העימות בצפון הארץ. השבוע ובשבוע הבא יחולק הציוד ליישובי העוטף שיקבלו אפודים קרמיים, ולשאר יישובי הדרום, ובהמשך יחולק הציוד ליישובים באיו"ש.
כן מסרה הקרן לידידות רכב ממוגן ירי לעיריית אשקלון ורכב נוסף יימסר לעיריית שדרות בימים  הקרובים. זאת נוסף לארבעת הרכבים ממוגני הירי שכבר מסרה בשנה האחרונה לקציני ביטחון אזוריים באזור עוטף עזה, שער הנגב, חוף אשקלון, אשכול ושדות נגב - שהצילו את חייהם במהלך המלחמה.
יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות: "אני גאה לעמוד בראש ארגון שהוכיח בעבר וכעת גם מפרוץ המלחמה את יכולתו לפעול באופן מיידי, זריז ויעיל ובכך למעשה להציל חיי אדם. בזכות הפעילות השוטפת של הקרן לידידות עם שותפינו בשגרה, זיהינו את הצורך לצייד את כיתות הכוננות של היישובים ברחבי הארץ שהיו במחסור של ציוד קריטי. הקרן התגייסה באופן מיידי על מנת להשיג ולייצר שכפ"צים, אפודים קרמיים, קסדות, תיקי חובשים ורכבים ממוגני ירי שהיו חסרים והחלה לחלק אותם במהירות על פי הצרכים שהציג פיקוד העורף. חיזוק מערך ההגנה הוא בין המטרות המרכזיות של הקרן לידידות ונמשיך לפעול ולסייע בהתאם לצרכים שעולים מהשטח".
ציוד כיתות הכוננות בכל רחבי הארץ ומסירת הרכבים ממוגני הירי הם נדבך נוסף בהתגייסותה של הקרן לידידות מפרוץ המלחמה עם תרומה של 80 מיליון שקל עבור סיוע לאזרחיות ואזרחי ישראל וארגוני החירום וההצלה וארגוני המזון. עד כה חילקה הקרן עשרות אלפי מנות וחבילות מזון, שוברי כסף וערכות הפגה למשפחות שפונו וקשישים המרותקים לביתם בשיתוף עם רשויות הרווחה וארגוני המזון, חילקה מאות תווי כסף למשפחות חיילים שנפצעו במלחמה בשיתוף עם האגודה למען החייל, ציידה את כל כיתות הכוננות בקו העימות בצפון ובדרום בשכפ"צים, קסדות ותיקי עזרה ראשונה, הציבה עשרות מיגוניות בצפון, פעלה במיזמים משותפים עם משרד הרווחה ומפעל הפיס ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה