קריירה ולימודים

מאוחדים נגד הטרור: עצרות תמיכה בישראל ב-20 אוניברסיטאות בעולם

בפעילות הסברה חוצת גבולות יתקיימו היום ומחר מיצגים ועצרות תמיכה בישראל באוניברסיטאות מהמובילות בעולם ביניהן הרווארד MIT ,NYU, ייל, גטינגן גרמניה ועוד. הפעילות תכלול מיצגים של האזרחים והחיילים החטופים, עצרות תמיכה עם דגלי ישראל והדלקת נרות
מערכת ice | 
הדלקת נרות לזכר קורבנות מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
תחת הסלוגן "מאוחדים נגד הטרור" (UNITED AGAINST TERORISM) יערכו היום (רביעי) ומחר עשרות עצרות תמיכה והצגת מיצגים בכ-20 אוניברסיטאות המובילות בארה"ב, אירופה, ישראל ויפן. כל זאת, במטרה לתת כתף להסברה פרו-ישראלית בארץ ובעולם ולהציג את הזוועות שעברו על תושבי הדרום ביום שבת ה-7.10.23.  את הפעילות בישראל מובילה אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב עם מיצג מטעמה.
היוזמה לפעילות הינה חלק מחמ"ל סטודנטיאלי גלובאלי שהוקם השבוע בשיתוף אגודת הסטודנטים מאוניברסיטת תל אביב וסטודנטים מאירופה וארה"ב, על מנת להוביל פעילות הסברה פרו ישראלית חוצת גבולות. מאחורי היוזמה עומדת שקד בנפשי, סטודנטית.

שקד בנפשי: "עצרות התמיכה והמיצגים שהוצגו לטובת ישראל לרבות החמ"ל שפתחנו השבוע ומונה למעלה ממאה סטודנטים ברחבי העולם, מוכיח כי קיימת סולידאריות בינלאומית סביב טרור שאינו מתקבל על הדעת. אנו רואים סטודנטים שחברו יחד באופן תקדימי והתגייסו לטובת חיזוק מערך ההסברה ומתן רוח גבית לישראל. כבר עכשיו ישנן ניסיונות להפוך את קערת דעת הקהל הבינלאומית כנגד ישראל, ואנו רואים את פעילותם של אזרחים וסטודנטים בעשרות מדינות בעולם כנכס אסטרטגי להסברה הישראלית".
ליאם חיטיאט, סטודנט שנה ראשונה באוניברסיטת MIT: "חיינו התנפצו, התפצלו ללפני ואחרי. איבדנו בני משפחה, חברים וקהילה בדרכים הכי גרועות שאפשר מבחינה אנושית. אנו עושים את הפעילות הזו כדי להראות את הפרצופים והסיפורים שמאחורי המספרים ולעמוד ביחד בצורה גלויה וגאה. לא נפחד ונשמיע קול לאחינו ואחיותינו בישראל".
בין הקמפוסים שלוקחים חלק: YALE, Sciences Po Paris, Harvard ,  NYU , MIT  UC Davis (אונ' קליפורניה בדיוויס), אוניברסיטת מישיגן, מכון דנה פארבר של ביה"ס לרפואה הארווארד, קולומביה ואוניברסיטת תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה