קריירה ולימודים

בעקבות הביקוש: תתרחב התוכנית לחיזוק זהות יהודית של מנהלים

בעקבות הצלחת תוכניות Advance של ארגון TLI,המסייעות לעיצוב זהות יהודית בקרב מנהלים, בקרוב יפתחו תוכניות מעצימות נוספות, עם מרצים חדשים, ובהם מנכ"ל גוגל קלאוד, יו"ר יד ושם, יו"ר קק"ל ונוספים
מערכת ice |  1
מור כהן (צילום מאיר אדרי)
בעקבות הצלחת תוכניות Advance של ארגון TLI,המסייעות לעיצוב זהות יהודית בקרב מנהלים, בקרוב יפתחו תוכניות מעצימות נוספות, עם מרצים חדשים, מנכ"לים מעניינים ונטוורקינג שיסייע להעמיק יכולות ניהוליות. מדובר במסע למנהלים שרוצים לחדד, לסייע לדור הצעיר ולהשפיע תוך מתן דגש לזהות היהודית.
נוסף לתוכנית המתקיימת בתל אביב, לראשונה תפתח תוכנית למנהלים ישראלים שאפתניים בניו יורק שרוצים להצליח. התוכנית מיועדת ליזמים ישראלים דוברי עברית, מנהלים ששואפים לפיתוח אישי וחיבור לזהות וחוכמה יהודית.
תוכנית TLI Advance מסייעת לעצב זהות יהודית משמעותית בקרב מנהלים בעלי פוטנציאל להיות בעלי מעמד והשפעה בחברה, ולהפוך את החוכמה היהודית לאבן דרך מרכזית במסלול ההצלחה שלהם. התוכנית היא מסע טרנספורמציה ייחודי להעצמה של מנהלים צעירים. גישה ייחודית זו משלבת חוכמה עתיקה המכילה בחובה כלים פרקטיים להצלחה ושיטות עסקיות מודרניות כדי לעזור להגיע להצטיינות בחיים האישיים והמקצועיים.
בין מהמרצים והמנכ"לים שמלווים את משתתפי התוכנית נמצא את בועז מעוז מנכ״ל גוגל קלאוד ישראל, עוזי סופר מנכ״ל אלפא תאו, חנה רדו יזמית עסקית וחברתית, , דני דיין יו"ר יד ושם, יפעת עובדיה יו"ר קק"ל ועוד.
המפגשים כוללים בתוכנית כוללים שיחות וסדנאות עם הבכירים, ליווי של יועצת ארגונית, סוף שבוע חוויתי של נטוורקינג ועוד.
גיא קוזלינר, בוגר התוכנית CTO ops בוויז, מספר: "השילוב בין הצורך שקיים בשטח, האנשים האיכותיים שלצידם עוברים את התוכנית ומסע החשיפה לתפוצות במסגרת TLI - מרענן וגורם לחשוב בגדול. ממליץ לעשות את הצעד הראשון ולבחון את התוכנית שנועדה לחזק את התפוצות ואת החיבור לישראל".
מור כהן, מנכ"לית ארגון TLI: "באוקטובר הקרוב, תכנית המנהלים המבוססת על חוכמה יהודית ותורות ניהול, תפתח בתל אביב בפעם החמישית ולראשונה גם בניו יורק עבור מנהלים ישראלים! זאת לא עוד תוכנית רגילה, חוויה עם ערך ומשמעות הנותנת כלים להתפתחות אישית ומקצועית וכמובן לקיחת חלק מקהילה של צעירים שאפתניים שיחד רוצים לייצר אימפקט חיובי ולהצליח דרך משמעות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוכמה בגויים תאמין
    אאאא 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאמר במקורות היהדות,"חכמה בגויים תאמין תורה בגויים תאמין"הפרויקט הזה בא "להפוך את החוכמה היהודית לאבן דרך מרכזית במסלול ההצלחה שלהם" לא ראיתי ברשימה רבנים שבקיאים גם בחכמה ותורה יהודית,זה כמו לערוך פרויקט על משפט בלי להביא שופטים או עורכי דין
    סגור