קריירה ולימודים

התערוכה הנדירה של האמנית זוכת הפרסים מגיעה לת"א

תערוכת יחיד תיפתח החל מה–17 ביולי, לחודש ימים, תחת השם 'החלום כציור', של האמנית הישראלית, הציירת ילנה פלקובסקי, זוכת פרסים בינלאומיים
מערכת ice | 
ילנה פלקובסקי (צילום ילנה פלקובסקי)
תערוכת יחיד תיפתח החל מה–17 ביולי, לחודש ימים, תחת השם 'החלום כציור', של האמנית הישראלית, הציירת ילנה פלקובסקי, זוכת פרסים בינלאומיים. התערוכה תוצג לקהל הרחב, בגלריית האמנים החדשה Fun Art CommUnity, בחצרות יפו בתל-אביב, והיא מציגה למעלה מ-50 ציורים, פרי יצירתה של ילנה, המשקפים את חלומותיה האישיים.
לדבריה של ילנה: "הציור מגיע אלי בחלום, ממימד אחר, ממציאות אחרת", מה שמהווה את הבסיס ליצירותיה המהווים מימד קוסמי עם שפה משלה. היצירות של ילנה מתאפיינות במגוון סגנונות ציור המשלבים בין אומנות מודרנית לפנטזיה ועד דיוקן.
מעבר להיותה ציירת, ילנה גם מורה לציור, המאמינה שאין אדם שלא יודע לצייר, צריך רק להפוך את הטכניקה לצעדים קטנים ופשוטים, עד שבד בבד יתחיל להרגיש בטוח ולהאמין ליכולתו לצייר. שיעורי ציור והמאסטר קלאס של האמנית פתוחים לקהל הרחב ומתקיימים בגלריה בהרשמה מראש.
ציור של ילנה פלקובסקי (ילנה פלקובסקי)
על התערוכה מנצחת האוצרת מרייה פרייגר – יו"ר איגוד האמנים יונייטי ארט נוסד לפני 8 שנים כאגוד חברתי לא מסובסד, ביוזמת הגב' מריה פרייגר, המוקדש לעשייה וקידום יוצרים ואמנים, אשר חרט על דגלו שתי מטרות עיקריות: לתת במה והזדמנות ליוצרים להציג את עצמם ואת כישוריהם ולהעניק לאנשים חופש אמיתי של יצירתיות, השראה ושמחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה