קריירה ולימודים

תנובה השלימה את מהלך הענק: מי ירוויחו בגדול?

תנובה גייסה כ-80 עובדים נוספים למרלוג נתיבות, המרכז הלוגיסטי הגדול בנגב למוצרי חלב. חיים גבריאלי, יו"ר קבוצת תנובה: "המהלך יאפשר אספקת מוצרי חלב חיוניים בזמינות גבוהה ויומיומית לתושבי הנגב ועוטף עזה"
מערכת ice |  2
תנובה (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
חברת תנובה מגייסת כ-80 עובדים נוספים למרכז הלוגיסטי של החברה בנתיבות. בימים אלה הושלמה הסבת המרכז הלוגיסטי הוותיק באזור התעשיה 'מרחבים', מתחום המזון לתחום החלב, והוא פועל מעתה בתנאי קירור המותאמים למוצרי חלב טריים. זהו המרלוג השביעי של תנובה והינו המרלוג הגדול ביותר לחלב של תנובה בנגב, המשתרע על שטח של כ-20 אלף מ"ר מתוכם כ-5,000 מ"ר בנוי. בסך הכל יעבדו במקום כ-160 עובדים, מרביתם תושבי באר שבע, עוטף עזה והנגב.
בטקס חגיגי שהתקיים היום (ראשון) במעמד ראש מועצת מרחבים, ראש מרכז השלטון האזורי שי חג'ג, נחנך מרלוג 'נתיבות חלב' של תנובה, שהוא מרלו"ג החלב הגדול ביותר בנגב. בטקס לקחו חלק בכירי תנובה, ובראשם יו"ר דירקטוריון הקבוצה חיים גבריאלי, מנכ"ל קבוצת תנובה אייל מליס,  יו"ר ארגון עובדים תנובה, אחיאב שמחי, שגיא שויפלד, סמנכ"ל חטיבת שרשרת אספקה, מנהלים ועובדי המרלו"ג. בטקס קבע הרב של תנובה, הרב זאב ויטמן, את המזוזה.
 
חיים גבריאלי, יו"ר קבוצת תנובה, אמר בטקס: "הסבת המרכז הלוגיסטי למרלוג למוצרי חלב תאפשר לשפר את תהליכי העבודה של תנובה באזור הנגב, ולהמשיך ולספק מוצרי חלב טריים וחיוניים בזמינות גבוהה ויומיומית לתושבי הנגב ועוטף עזה".
אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, אמר: "תנובה היא החברת המזון הגדולה בארץ המונה כ-6,000 עובדים, כאשר שליש מהם תושבי הדרום. אנו גאים על הרחבת המרלוג והיכולת לתרום לפריון העבודה בפריפריה הדרומית של מדינת ישראל וגיוס 80 עובדים נוספים תושבי באר-שבע, עוטף עזה והסביבה כחלק מהתאמת האתר לייעודו החדש. אנו בתנובה נמשיך לפעול ליצירת הזדמנויות תעסוקתיות משמעותיות לעובדים בפריפריה ונקדם צמצום אי השוויון בישראל".
שי חג׳ג׳, ראש מועצת מרחבים המשמש כראש מרכז השלטון האזורי, אמר בטקס שהוא מברך על הרחבת המרלוג שתאפשר מתן יותר מקומות עבודה לתושבי הנגב והאזור. עוד הוסיף ״אני מודה לחברת תנובה הנטועה עמוק באזור שנים רבות ופועלת אתנו בשותפות לאורך כל השנים״.

צילום: רפי דלויה
שגיא שויפלד, סמנכ"ל שרשרת אספקה בתנובה אמר: "הסבת מרלוג נתיבות למרלוג חלב היא פרויקט יוצא דופן שבוצע בזמן קצר, מה שיאפשר ריווח של שטחי האחסון, נגישות גבוהה ללקוחות בגזרת הדרום ויכולת צמיחה שתתמוך את הגידול במכר. כחברת המזון הגדולה במשק שהשירות הוא נר לרגליה נמשיך לפעול לחיזוק ושיפור של רמת השירות ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תנובה
    אלה 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ירוויחו בעיקר? הממשלה הסינית שהיא קנתה את תנובה וכך תוכלו להבין את ההתנהלות של תנובה."אין מספיק שומן ליצירת חמאה.אך היה מספיק לייצר ולמכור בחו"ל!!ועוד ...גם למרות ייבוא גבינה צהובה מפולין, תנובה לא הורידה את מחירי הגבינות שלהם כולל גבינה עמק.וזו התרמית של הליכוד לגבי" תחרות בשוק" מורידה מחירים.ובקיצור עדיף לקנות טרה.דרך אגבתנובה מייצרת 80% מכל הגבינות בארץ.
    סגור
  • 1.
    עדיף חלב של טרה
    נסיך 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פח זבל מעסיקים ערבים בתנובה
    סגור