קריירה ולימודים

מיכל הקטנה בווידוי כואב: "חטפתי התקף חרדה אימתני וקרסתי, אני מרוקנת"

מיכל הקטנה חשפה בווידוי קשה מאוד כי היא סבלה מ"התקף חרדה אימתני": "לא יכולתי לנשום, בכיתי בקול רם. אחרי ההתקף הזה קרסתי על המיטה, נטולת כוחות, מרוקנת כליל"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה, כוכבת הילדים המצליחה, חשפה לאחרונה בראיון אצל פאולה וליאון בקשת 12 כי היא עוברת דברים קשים מאוד לאחרונה: " באמת שאתמול הזמנתי אמבולנס, השנה עם שישה ילדים העומס הנפשי מאוד קשה, אני עם זריקת קורטיזון, אנטיביוטיקה, כדורים, אבל הילדים נותנים לי המון כוח וזה מחזק אותי".
אתמול (שני) מיכל ויצמן שיתפה גם את עוקביה באינסטגרם במצבה, בסדרת שאלות תשובות שערכה: "מלא זמן לא דיברנו, והתגעגעתי!", הזמינה מיכל את עוקביה לסדרת השאלות תשובות. "מעניין אותי לדעת האם את סובלת מחרדות?", הסתקרנה אחת העוקבות, ומיכל ענתה: "תמיד קראתי על חרדות, שמעתי על חרדות, רוב האנשים סביבי סובלים באופן יום יומי מהתקפים וקריסות, אבל אף פעם לא הרגשתי את זה בעצמי".
ויצמן המשיכה: "לעומת זאת, לפני יומיים חוויתי בפעם הראשונה התקף חרדה אימתני. הדופק הוא, לא יכולתי לנשום, בכיתי בקול רם בלי שום פרופורציה או הבנה איפה אני נמצאת. הגוף שלי פשוט לקח את המושכות והכל יצא. אחרי ההתקף הזה קרסתי על המיטה, נטולת כוחות, מרוקנת כליל".
"ביום יום אני באמת משתדלת לאזן, כמות האנרגיה שאני נותנת חייבת להיות כמעט זהה לכמות האנרגיה שאני מקבלת, לא בהכרח מאנשים, אבל ספורט, תזונה, שיעורי ריקוד, זמן לעצמי, טיפול פסיכולוגי, כל אלה הן פעולות שמעניקות לי אנרגיה וממלאות אותי", הסבירה כוכבת הילדים.
מיכל הקטנה הסבירה מה גורם לכך: "הבעיה כרגע היא שהעומס ענק, ועם כמות ההופעות בחנוכה, אין לי את הזמן להשקיע בעצמי, ושבירת המסגרת שבניתי ערערה את כל הגוף והנפש שלי. תמיד הייתי אדם שחשוב לו לדאוג לאחרים, לכולם, גם אם זה על חשבוני. חשוב לי להיות און טופ כל המשימות שלי. לדעת מי מה מו וכמה, תמיד. אבל פתאום כל זה בלתי אפשרי וזה מפרק אותי. פתאום הרגשתי שאני עצמי צריכה רגע להיות ילדה. רק לרגע, לקבל חיבוק, שמישהו ילטף אותי, יאכיל אותי, וידאג לי".
לסיום עדכנה: "אני עתה בהתאוששות, אז אל דאגה. ויש לי כל מה שאני צריכה כדי להתחזק, אבל עדיין הפחד מלאכזב אתכם ואת הסביבה שלי, הפחד להראות חולשה או חוסר שליטה, כל אלה עדיין מרעידים את הלב שלי. אני מזכירה לעצמי שבסופו של יום, ועד כמה שאני רוצה להיות סופר וומן עם כוחות על בלתי נגמרים, גם המצברים שלי מתרוקנים והגיע הזמן למלא אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה