קריירה ולימודים

אביב גפן נגד חבר להקתו: השיימינג האכזרי שעשה לו במהלך ההופעה

אביב גפן עלה להופיע ללא הקלידן שלו, ערן מיטלמן, וביקש מהקהל הגדול לשלוח לו את ההודעה "הפסדת" כשפרסם את המספר שלו לכל המעריצים. תוך דקות ספורות הפלאפון של מיטלמן התמלא בהודעות שיימינג
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
אביב גפן, אחד הזמרים המצליחים בישראל, עלה אתמול (חמישי) להופעה ללא הקלידן שלו, ערן מיטלמן, שלא הגיע להופעה. גפן לא נשאר חייב ועשה לקלידן שיימינג שעלה לו ביוקר.
גפן פרסם במהלך ההופעה את המספר של ערן מיטלמן לכל הקהל הגדול שהגיע להופעה וביקש מכולם לשלוח לו את ההודעה - "הפסדת". תוך דקות ספורות המעריצים החלו לשלוח למיטלמן הודעות עם המילה "הפסדת" כשהווטסהאפ של מיטלמן התמלא לחלוטין בהודעות המעריצים.
כזכור, אביב גפן הגיע השבוע כדי ללוות את חברו הטוב אביתר בנאי הזמר ואחיהם של מאיר ואורנה בנאי, למנוחות את אביהם, השופט בדימוס יצחק בנאי, שנפטר בגיל 92, כאשר גפן היה במשך שנים אחד החברים הקרובים של המשפחה.
בתום הלוויה שיתף גפן מילים מרגשות על הקשר הקרוב עם חברו אביתר: "ליוויתי הבוקר את אחי אביתר שאיבד את אביו, בשיא כאבו הבנתי שוב כמה אני אוהב אותו. על משפחתיות שלו, האבהות שלו שלעת זקנה לקח את אבא שלו תחת חסותו עד ימיו האחרונים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גפן הקרנף הדוחה. איכסססס (ל"ת)
    לי 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור