קריירה ולימודים

רסיסים נפלו בשטח בית הספר: האם הלימודים ימשכו כרגיל?

אחרי ההלם והרסיסים מסביר הרב לבנהרץ על משמעות הנס: "בדקות אלה של בוקר יום שני אנחנו מתחילים את שנת הלימודים. קרה לנו נס גדול. רסיסים נפלו במגרש בית הספר ובאזורים נוספים ואי אפשר לדמיין מה יכול היה לקרות לו זה היה קורה שעתיים מאוחר יותר"
דוד זולדן | 
הנחיות פיקוד העורף למקרה של מתקפת טילים (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
עם פתיחת שנת הלימודים רסיסים נפלו בשטח בית הספר היהודי בקייב. זמן קצר לפני הגעת מאות התלמידים לשטח בית הספר היהודי בבירת אוקראינה קייב, הופתעו אנשי הביטחון לגלות רסיסים שנפלו במתחם אחרי לילה של קרבות ורועש במיוחד.
שנת הלימודים נפתחה גם בעשרות בתי הספר של 'אור אבנר-חב"ד', בכל רחבי אוקראינה. בכלל בתי הספר לומדים אלפים רבים של תלמידים. במהלך שנות המלחמה נבנו מקלטים ומרחבים מוגנים בכלל המוסדות והתלמידים מתורגלים לרוץ לשם במידה ויש אזעקה.
במהלך הקיץ האחרון השתתפו התלמידים בקייטנות ומחנות קיץ לקחת הפוגה מהמצב. כעת בקייב, בירת אוקראינה, גילו אנשי הביטחון בקייב כי בשטח בית הספר היהודי 'שמחה חב"ד' ובניין בקהילה נפלו רסיסים.
"זה קרה רגע לפני פתיחת שנת הלימודים", סיפר הרב מרדכי לבנהרץ, שליח חב"ד בקייב, "בדקות אלה של בוקר יום שני אנחנו מתחילים את שנת הלימודים. קרה לנו נס גדול. רסיסים נפלו במגרש בית הספר ובאזורים נוספים ואי אפשר לדמיין מה יכול היה לקרות לו זה היה קורה שעתיים מאוחר יותר".
כ-200 תלמידים ותלמידות פתחו את שנת הלימודים בבית הספר ובגני הילדים אחרי שנתיים וחצי של מלחמה בין רוסיה לאוקראינה וזה המחזור ה-33 של בית הספר היהודי הוותיק.
למרות הכל הלימודים יפתחו רגיל בקהילה היהודית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה