קריירה ולימודים

תסריט אימה: "הערבי צילם מוסדות חינוך, התקשרתי למשטרה ולא נעשה דבר"

פחות משבוע לפתיחת שנת הלימודים ותחושת הביטחון בשפל. ערבי צילם באין מפריע מוסדות חינוך, אזרחים דיווחו אך המשטרה לא פעלה: "העברתי דיווח על ערבי שמצלם בניינים ברובע ז', בהם מוסדות חינוך, אך היא לא עשתה דבר"
דוד זולדן | 
מעקב אחר עיתונאים (צילום pexels ,freepik)
תושב רובע ז' דיווח על מקרה מטלטל: בן מיעוטים נראה מצלם את עצמו על רקע מוסדות חינוך, אך למרות הדיווח למשטרה - היא לא פעלה. הערבי צילם, אך המשטרה לא פעלה: "העברתי דיווח על ערבי שמצלם בניינים ברובע ז', בהם מוסדות חינוך, אך היא לא עשתה דבר".
"ביום רביעי האחרון, י"ז מנחם אב 21.8 בשעה 07:16 בבוקר", מספר האיש ל'אשדודס', "התקשרתי למשטרה ודיווחתי  על בן מיעוטים דובר ערבית, שהגיע באופניים חשמליות לצומת הרחובות רשב"י רב חיסדא. האיש עצר על קו ההפרדה וצילם את עצמו כשברקע בניני מוסדות חינוך באזור בעודו מדבר בערבית בקול רם ללא כל פחד כמובן". הדיווח נלקח מאתר אשדודס, הזירה החרדית.
עוד הוא מספר: "יצאתי מרכבי וצעדתי רגלית ועקבתי אחריו, כאשר לאחר מס' דקות הוא כבר היה ברחוב התלמוד. גם שם חזר על עצמו אותו ארוע: הוא מצלם מבנים וברקע אני שומע אותו מדבר בקול בערבית".
 "התקשרתי למשטרה מיידית ועדכנתי על כך, מהמשטרה קיבלתי עדכון שניידת הנמצאת באזור תטפל בנושא. אך למרות זאת, לא ראיתי כל ניידת ולדעתי גם אם הגיעה ניידת, הטיפוס שלפחות היה צורך לברר אצלו את נסיבות מעשיו - כבר לא היה בסביבה".
"כולנו תקוה שאכן הנושא המטריד טופל ויפה שעה אחת קודם. בכל מקרה, על הציבור להיות עירנו על כל תנועה חשודה להתקשר ולעדכן את המשטרה - גם אם לא ברור שהיא אכן תפעל במהירות". כך הוא חותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה