רכב

טסלה נגד הלקוחות? זה המענה שהחברה נתנה לתקלות ברכבים

צורת הפעולה של שירות הלקוחות של טסלה נחשף: תחקר חדש חושף כי לקוחות רבים של חברת טסלה העידו כי כשפנו לחברה בעת תקלה ברכב, במקום לקבל טיפול הולם החברה האשימה את הנהגים 
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום Zigres /Shutterstock, פייסבוק/ אילון מאסק)
תחקיר חדש, חושף את שיטת הפעולה של שירות הלקוחות של טסלה. מן הממצאים עולה כי לחברה יש היסטוריה של האשמת נהגים בתקלות בחלקים פנימיים של הרכב וכיוצא מכך היא מסרבת לקחת אחריות ולסייע בתיקון.
לצורך התחקיר שבוצע ברויטרס, בוצעו ראיונות עם יותר מ-20 לקוחות ותשעה עובדים לשעבר של החברה. התחקיר מראה כי לקוחה אשר הרכב היה אצלה רק יממה אחת פנתה לחברה לאחר שנוצרה תקלה ברכב. עד כמה שזה לא נשמע הגיוני טסלה, סירבה לכסות את התיקונים, במקום זאת האשימה את הלקוחה בגרימת הנזק.
הדיווח של שירות החדשות מראה כי החברה האשימה את הכשלים התכופים של מספר חלקים על בעלי טסלה, בטענה שהם התעללו במכוניות, על פי ראיונות שערכה רויטרס עם מנהלי שירות לשעבר, רישומי החברה ומכתב טסלה משנת 2020 לארה"ב.
המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים (NHTSA). במקרים מסוימים, יצרנית הרכב חייבה לקוחות שמכוניותיהם לא היו באחריות להחליף חלקים שמהנדסי טסלה כינו באופן פנימי פגומים או שידעו שיש להם שיעורי תקלה גבוהים.
במקום זאת, החברה אמרה לרגולטורים בארה"ב שהכשלים נגרמו מ"התעללות בנהגים" וטיפלה בשקט בבעיות על בסיס כל מקרה לגופו. לפי הדיווח, טסלה גם הורתה למרכזי שירות, בתזכיר משנת 2019, להשתמש באותו הסבר עם לקוחות שחווים כשלים בחלקים אחרים ברכב. נאמר להם להאשים "שימוש לרעה ברכב", כגון "פגיעה במדרכה או פגיעה חזקה אחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה