רכב

המגפה החדשה בקליפורניה: יחסי מין במוניות אוטונומיות

לפני כשבוע, חברת קרוז של ג'נרל מוטורס ו-ווימו (חברת האחות של גוגל), קיבלו אישור להפעיל את המוניות האוטונומיות שלהן בעיר סן פרנסיסקו 24\7 ומיידית החלו להגיע דיווחים כי הנוסעים מנצלים את הנסיעות ליחסי מין. לא מדובר בעבירה על החוק, כאשר בתקנון של החברות אין התייחסות לנושא, לפחות נכון לעכשיו 
מערכת ice | 
מרי בארה, מנכ"לית ג'נרלס מוטורס GM (צילום Dave Pinter / Flickr)
לפני שנים רבות, יכולנו רק לחלום על עולם שבו יש מכוניות שנוסעות בעצמן, ללא צורך בנהג ואיזו חוויה זאת תהיה. כעת, כשהטכנולוגיה המהפכנית אכן מתחילה להיכנס לאט לאט לשימוש - בני אדם מצאו מאוד מהר איך לנצל אותה לטובת הצרכים היצריים שלהם.
לפני כשבוע, חברת קרוז של ג'נרל מוטורס ו-ווימו (חברת האחות של גוגל), קיבלו אישור להפעיל את המוניות האוטונומיות שלהן בעיר סן פרנסיסקו 24\7 ומיידית החלו להגיע דיווחים כי הנוסעים מנצלים את הנסיעות לטובת...קיום יחסי מין. לא מדובר בעבירה על החוק, כאשר בתקנון של החברות מצוין האיסור על נסיעה עם בעלי חיים, עישון וכל התנהגות שעשויה להיות מאיימת, מפלה, מטרידה, חסרת כבוד, פוגענית או בלתי הולמת כלפי אחרים, אך לא נכתב שום דבר בנוגע ליחסי מין, לפחות נכון לעכשיו.
את התופעה הזו ככל הנראה אפשר היה לנבא, כאשר כבר ב-2019, עם השקת הטייס האוטומטי בטסלה, דווח על ניצול מצב הנהיגה ליחסי מין. אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, צייץ בזמנו: "מתברר שיש שימושים באוטופיילוט שלא חשבנו עליהם במקור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה