רכב

פורד מעלה הילוך במאבק נגד טסלה והצרכנים מרוויחים

במטרה להילחם בהיקף המכירות החלש ועליונות המוחלטת של טסלה, פורד מודיעה כי תוזיל  את מחיר הרכב החשמלי שלה
מערכת ice | 
פורד (צילום unsplash)
יצרנית הרכב האמריקאית פורד הודיעה בתחילת השבוע על הוזלה של דגם פורד מוסטאנג מאך E החשמלית. למעשה מאך E הוזלה מ־48,395 דולר ל־47,495 דולר, הוזלה של 900 דולר בלבד, פחות מ־2%. מנגד הדגם מוסטאנג מאך E GT Extended Range שמחירה הרשמי 71,395 דולר, הוזלה בשיעור ניכר של 5,900 דולר.
מרין ג'אג'ה, סמנכ"ל לקשרי לקוחות בחטיבה החשמלית של פורד הסביר כי ההוזלה עומדת בתיאום מושלם עם המדיניות של היצרנית האמריקאית, שמטפלת בכל בעיה באמצעות פטיש כבד. "אין לנו כוונה לוותר על נכסים בשביל אף אחד. אנחנו מייצרים יותר רכבים חשמליים כדי לצמצם זמני המתנה, מציעים מחירים תחרותיים ומייצרים חוויית לקוח ללא תחרות", הכריז.
בפורד מעוניינים לשנות את מגמת המכירות של הדגמים החשמליים שלהם. לפי נתונים רשמיים של Motor Intelligence נמכרו בשנה שעברה בארצות הברית כ־800 אלף מכוניות חשמליות מתוך 13.9 מיליון מכוניות בסך הכול. מה שמטריד את פורד הוא דירוג המכירות האמריקאי לפיו המכונית החשמלית הנמכרת ביותר בארה"ב ב־2022 היתה טסלה מודל Y ואחריה הטסלה 3. במקום השלישי ברשימת הדגמים החשמליים הנמכרים ביותר בארה"ב נמצאת פורד מוסטאנג מאך E. במקום הרביעי, עוד טסלה, הפעם מודל S, ואחריה שברולט בולט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה