רכב

אירוע מסוכן: חפצים חדים נפלו על כביש 431 ופנצ'רו רכבים

על פי החשד, מדובר בברזלים לייצוב התמרורים שנפלו מרכב תפעול שעבר באזור. הכביש פונה ושוב בטוח לתנועה
מערכת ice | 
תקר (צילום מידרג)
אירוע חריג ומסוכן קרה היום (שישי) בבוקר בכביש 431, סמוך למחלף ראשונים. ברזלים חדים התפזרו על הכביש וגרמו לקרעים ופנצ'רים בגלגלים של תשעה רכבים, אשר נעמדו בשורה ארוכה בצדי הדרך, על מנת לתקן את הנזק. כמו כן, נוצר פקק בעקבות האירוע. על פי החשד, מדובר בברזלים, אשר נועדו לייצב את התמרורים, שככל הנראה נפלו מרכב תפעול שעבר באזור.
 
הברזלים נאספו ופונו מהכביש, שחזר להיות בטוח לנסיעה. ממחוז השפלה במשטרה נמסר כי: "עם היוודע דבר המקרה, ניידת הגיעה למקום. רוב הנהגים שנתקעו בגלל פנצ'ר שוחררו, ובמקום כעת רק כמה מהם. עדיין מחכים לגרר, אך שוטר שהגיע לאזור יחד עם סייר של 431 פינה את החפצים - והכביש כעת בטוח לנסיעה".
עוד בענייני התנועה, בעקבות מרוץ האופניים "סובב טורקי", שמתקיים היום בתל אביב, כבישים רבים נחסמו לתנועה בעיר, כאשר החסימה מתחילה כבר בכביש החוף מאזור מחלף געש לכיוון צפון, במחלף מעפילים, מחלף שבעת הכוכבים בהרצליה, אזור גלילות, קק"ל, השלום וההלכה.  יתרה מכך, נתיבי איילון נחסמו גם במחלף רוקח לכיוון איילון צפון ודרום וגם להיפך לא ניתן לגשת לשדרות רוקח והאוניברסיטה מכבישים אלו. כמו כן, נחסמה הגישה למרכז הירידים דרך נתיבים אלו וישנה חסימה נוספת בכבישים לכיוון איילון דרום, המובילים אל צומת הולץ-חיל השיריון, וולפסון וצומת חולון. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה