רכב

מהפכה באפליקציית gett: זה השינוי בהזמנת הנסיעות מעכשיו

Gett משיקה פיצ'ר חדש: "הזמנה למישהו אחר". השירות החדש מאפשר להזמין מונית עבור אדם אחר, לעקוב אחר הנסיעה בזמן אמת ולשמור על שקט נפשי גם כשלא נמצאים יחד
מערכת ice | 
Gett (צילום אילוסטרציה shutterstock)
עד היום, הזמנת מונית לאדם אחר דרשה לא מעט תיאומים. העברת פרטי הנהג לנוסע, עדכון זמן הגעה, מעקב עצמאי אחרי המסלול ולעיתים גם תיווך בין הצדדים. כעת, באמצעות הפיצ’ר החדש של Gett, התהליך הופך לפשוט, ישיר ויעיל.
"‎הזמנה למישהו אחר" מאפשרת להזין את פרטי הנסיעה באפליקציה, לבחור את איש הקשר הרלוונטי, והוא מקבל ישירות לטלפון קישור למעקב אחר הנסיעה, פרטי קשר עם הנהג ואפשרות לתקשר מולו באופן עצמאי. מהצד השני, המזמין מקבל חיווי על הסטטוס כמו מועד עלייתו של הנוסע למונית, לאן הוא מגיע ומתי ירד, בלי צורך להתערב או להיות צמוד למסך.

הפיצ’ר נותן מענה למצבים שגרתיים כמו הזמנת מונית לילד שחוזר מבית הספר, להורה שזקוק להסעה לבדיקה רפואית או לחבר שחוזר מבילוי בשעת לילה. הוא מאפשר ללוות מרחוק  בלי ממש להיות שם, ומעניק תחושת ביטחון ושליטה, הן לנוסע והן למזמין.
לירז ארזי, מנהלת מוצר ב-Gett: "השירות החדש נולד מתוך צורך ממשי של הלקוחות שלנו. עבורם זו הדרך לדאוג ליקיריהם בזמן שהם לא בקרבתם, ולקבל חוויית שירות מוכרת ופשוטה שמחברת בין כל השותפים לנסיעה במקסימום שקיפות ויעילות. נמשיך לפתח פתרונות מותאמים למציאות החיים בישראל בלחיצת כפתור". הפיצ'ר החדש זמין כבר כעת לכלל המשתמשים באפליקציית Gett.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה