רכב

מותג רכב חדש ינחת בישראל: זה המותג שתשווק סמלת

לאחר ההשקעה הגדולה של קונצרן סטלנטיס ב- Leapmotor העולמית: סמלת, יבואנית הרכב מהמובילות בישראל ונציגת סטלנטיס בארץ, זכתה בזיכיון לייבא את דגמי מותג הרכב LEAP
מערכת ice |  2
רכב חשמלי (צילום freepik)
סמלת תשיק כבר בסוף שנה 2 דגמים: ליפ T03 משודרג בתקינה אירופאית מלאה הכוללת 7 כריות אוויר ושלל מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט ודגם חדש ליפ C10, רכב חשמלי משפחתי מרווח מאד עם מערכות בטיחות, נוחות ואבזור מהמתקדמות בקטגוריה.
סמלת, יבואנית רכבי הפרימיום, השטח וההובלה המובילה בישראל, שמייבאת את מיטב המותגים המובילים מקבוצת סטלנטיס, ובהם אלפא רומיאו, ג'יפ, פיאט, אבארט, מזראטי, ראם ובנוסף גם את רכבי סובארו, פרארי, משאיות איווקו ועוד מותגים נבחרים לישראל, מעמיקה את פעילותה בענף הרכב ומודיעה הבוקר על זכייתה בזיכיון לייבא לישראל את דגמי מותג הרכבים הסיני המוביל LEAP– פרי שיתוף פעולה עם קונצרן סטלנטיס.
בחודשים האחרונים, קונצרן הרכב סטלנטיס הפך בעל מניות משמעותי במותג לאחר שרכש 21% מליפמוטור הסינית בהשקעה אדירה של 1.5 מיליארד אירו. בנוסף ישקיע במיזם משותף לשתי החברות לייצוא, מכירה וייצור של מוצרי ליפמוטור מחוץ לסין ויחזיק 51% שליטה בחברה המשותפת שתקרא "ליפמוטור אינטרנשיונל". מהלך זה מבטל בפועל את הפעילות הקיימת של ליפמוטור הסינית בשווקים בינלאומיים באופן עצמאי, ואלה יבוצעו מעתה על-ידי ליפמוטור אינטרנשיונל בשליטת סטלנטיס .
החיבור של סמלת, כנציגתה של סטלנטיס בישראל, עם יצרנית הרכבים ליפמוטור מולידה מערכת יחסים אסטרטגית המספקת לנהג הישראלי את החבילה המושלמת – רכב חדיש ומרווח המתבסס על טכנולוגיה מתקדמת המגובה באחריות אירופאית איכותית. בכך, החברה דורסת רגלה בסגמנט המוביל בישראל, זאת לצד מובילותה מזה שנים בסגמנט הפרימיום, רכבי 4X4 ורכבי עבודה של סמלת לעסקים.
סמלת תייבא לארץ את הדגמים המתקדמים בשוק הרכבים החשמליים ליפ T03 וליפ C10, שישווקו בפריסה ארצית, במחירים נגישים. הדגמים צפויים להגיע לישראל ברבעון הרביעי של 2024. במהלך שלוש השנים הקרובות צפויים להיות מושקים 4 דגמים נוספים, חלקם יגיעו עם טכנולוגיה היברידית REEV המבטיחה טווח חשמלי ארוך בשילוב עם מנוע בעירה.
ליפ C10 מבוסס על פלטפורמת LEAP 3.0 מפיתוח עצמי עם סוללות המחוברות ישירות לשלדה (CTC) . הרכב משווק עם מערכת חשמלית מלאה עם מנוע אחורי בהספק  של 218 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ  ומאפשרים מהירות מרבית של 170 קמ"ש. הדגם מצויד בסוללה בקיבולת של 70kWh  המספיקה לטווח נסיעה של כ-420 ק"מ בתקן WLTP . ליפ C10 מגיע לישראל עם בשורה גדולה בתחום מערכות הבטיחות, הדגם החדש עומד בתקנות המחמירות ביותר של GSR2 , עם שלל מערכות בטיחות אקטיביות המבוססות על חיישן LIDAR כסטנדרט.

בנוסף לדגם זה, דגם הליפ T03 יעבור לייצור בתקינה אירופאית מלאה הכוללת 7 כריות אוויר ושלל מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט ולא בסדרות מוגבלות כפי שהיה עד כה. הדגם המשודרג שיגיע ישווק בארץ על ידי סמלת. ליפ T03 היא מכונית מיני חשמלית המבוססת על רצפה חשמלית ייעודית, המוצעת בישראל בגרסת מנוע חשמלי יחיד עם הנעה קדמית בהספק של 95 כ"ס סוללת 37.3 קוט"ש.
שי פלדמן, מנכ"ל סמלת: אנו גאים על הזכייה בזיכיון ייבוא רכבי ליפמוטור בישראל, שכן זהו צעד משמעותי וחשוב בכניסתנו לסגמנט הרכב המשפחתי החשמלי. סמלת תחל בקרוב בשיווק המותג LEAP בישראל ואנו צופים אלפי מכירות למותג כבר בשנה הבאה".
ליפמוטור היא אחת מתוך עשרות יצרניות רכב סיניות, שהסתערו על תחום הרכב החשמלי המתפתח. בסוף שנת 2021 החברה מסרה כ-44,000 כלי רכב, מספר גדול פי 4 מסך המסירות של החברה בשנת 2020. בשנת 2022 זינקו המסירות מעל 111,000 כלי רכב, בשנת 2023 כ- 144,000 כלי רכב ובחציון הראשון של 2024 מסרה למעלה מ 86,000 כלי רכב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה לחברת סמלת - תמיד בתנועה (ל"ת)
    סיגלי 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • את מהבולה רצינית (ל"ת)
    אמנון 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור