רכב

פריז בהלם: מוניות מעופפות באולימפיאדה ומשטח נחיתה צף

המשטח המרחף הוקם ליד תחנת הרכבת אוסטרליץ בדרום פריז, עם טיסות שיוגבלו עד פעמיים בשעה החל מ-8:00 בבוקר עד 17:00. כאשר בסך הכל צפויות להיות 900 טיסות 
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, freepik, pixabay)
מהפכה תחבורתית בתחרות בפריז ובשורה משמחת למבקרים: ממשלת צרפת אישרה בניית משטח נחיתה צף על נהר הסיין שישמש כמנחת מוניות מעופפות במהלך אולימפיאדת פריז, מה שהביא את החותמת הסופית לראות לראשונה במשחקים תחבורה מסוג זה.
הצו הרשמי מאפשר למונית המעופפת לפעול עד סוף שנת 2024, אך רוב הפעילות תתמקד בהטסת אוהדים, בעיקר מנמלי התעופה, למרכז העיר וגם לאתרי התחרויות בתקופת המשחקים האולימפיים.
המשטח המרחף יבנה ליד תחנת הרכבת אוסטרליץ בדרום מזרח פריז, עם טיסות שיוגבלו עד פעמיים בשעה החל מ-8:00 בבוקר עד 17:00. בסך הכל יהיו 900 טיסות במהלך תקופת הניסיון בשל האופי הניסיוני של הטכנולוגיה.
הפרויקט, בהשתתפות מפעילת נמל התעופה בפריז ADP ו-Volocopter הגרמנית, כולל את הדגם הדו-מושבי "Volocity" עם 18 רוטורים חשמליים על מסגרת עגולה, כאשר המטרה בהפעלת אמצעי התחבורה הנוכחי היא להראות את הפוטנציאל שלה. המפעילים מקווים שחוץ מהגימיק במהלך המשחקים, בעתיד הקרוב יהיה אפשר לראות יותר פוטנציאל למוניות מעופפות, שהן קלות בהרבה ממסוקים, קטנות יותר ופעולתן שקטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה