רכב

הנהגים בישראל מסתבכים: אלפי דו"חות והורדת רכבים מהכביש

1,433 דוחו"ת נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד. שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה מהווה היסח דעת ומגדיל משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונה, 712 דוחו"ת נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם.
 
מערכת ice |  1
טסלה (צילום unsplash)
שוטרי ומתנדבי אגף התנועה, רשמו במהלך השבוע החולף 6,443 דו"חות במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות תנועה ובעיקר עבירות המהוות גורם לתאונות דרכים.
שוטרי ומתנדבי משטרת התנועה הארצית וסיירת האופנועים של אגף התנועה מבצעים אכיפה בעיקרי בכבישים הבין-עירוניים ובצירים בהן יש ריבוי תאונות דרכים, השוטרים מבצעים אכיפה גלויה וסמויה וחלק מהאכיפה נעשית ע"י מצלמות סטילס ומצלמות וידיאו המתעדות את העבירות. 
 
להלן פירוט עיקרי העבירות שנאכפו בשבוע החולף: 1,433 דוחו"ת נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד. שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה מהווה היסח דעת ומגדיל משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונה, 712 דוחו"ת נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם.
כמו כן, 214 דוחו"ת נרשמו בגין חציית צומת באור אדום, 87 נהגים נתפסו בשכרות אלכוהול/סמים, 19 נהגים נתפסו נוהגים בזמן פסילה, 158 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים והועברו למגרש אחסנה עקב עבירות חמורות שביצעו בעליהם. ע"פ הנותנים שבידי המשטרה מתחיל השנה נהרגו 86 בני-אדם בתאונות דרכים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שקורה פה בכביש זה לא נורמלי
    נהג וותיק 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכבים פסולים לנהיגה על הכביש , נהגים שמסמסים ומדברים בפאלפון בנהיגה , נהגים שעוברים באדום , נהגים מסוממים ושיכורים , אבל לצערי מה שמשקיעים המשטרה זה עבירות מהירות מה נסגר אתכם תבדקו שוב תעצרו אחד אחד ותבדקו תרכבים תקינות עבירות שהם גם לא רק מהירות לדוגמה דיבור בפאלפון רכב לא תקין ועודדדד
    סגור