פרויקטים

maxBack CRYPTO: הכירו את כרטיס האשראי שצובר ביטקוין בכל קנייה

לראשונה בישראל: maxBack CRYPTO – כרטיס האשראי שממיר את הקניות החודשיות לביטקוין ומאפשר לישראלים להחזיק קריפטו בקלות. מאיר אהרוני, סמנכ"ל פיתוח עסקי, טכנולוגיה וחדשנות בחברת max: "המוצר הוא GAME CHANGER בנוף הפיננסי בארץ"

בשיתוף max | 
צילום pngwing, freepik, באדיבות max
"במעגל החברתי והמשפחתי שלי, השיח סביב עולמות הקריפטו הוא כבר דבר שגרתי. זה עולה כמעט בכל מפגש או ארוחה", מספר ערן, קצין בקבע מהשפלה. "אני מבין לאן נושבת הרוח: אנחנו נמצאים היום בעידן של כלכלה חדשה ומטבעות דיגיטליים הם חלק מזה – מי שלא שם, נשאר מאחור. ועדיין, עם כל הרצון לקפוץ למים ולהתנסות בעצמי, הייתה לי איזו רתיעה. משהו עצר אותי".
"לפני כמה שבועות שמעתי מחברים על כרטיס אשראי חדש: maxBack CRYPTO, שבעצם צובר ביטקוין על כל הרכישות שעושים בכרטיס", ממשיך ערן, "זה היה מבחינתי הטריגר להרים את הכפפה ולהתנסות בעולם הקריפטו. תהליך ההצטרפות לכרטיס היה דיגיטלי ומאוד נוח. היום אני צובר ביטקוין באופן אוטומטי בחשבון שנפתח לי בחברת ביטס אוף גולד כשהצטרפתי לכרטיס, ומבלי שנדרש ממני לעבוד בזה. על קריפטו אני מסתכל כסוג של השקעה לטווח ארוך: זה כסף שנצבר בצד, ולא בא על חשבון חסכונות אחרים. כשבוחנים את התמונה הרחבה, מבינים שזה כרטיס אשראי עם הרבה מאוד ערך".
לתחושות שמתאר ערן, שותפים היום יותר ויותר ישראלים, שהצטרפו למוצר ייחודי ופורץ דרך, שהשיקה חברת max: maxBack CRYPTO – כרטיס הכניסה למסחר במטבעות הדיגיטליים. הרציונל: הכסף שחברת max מעניקה ללקוחותיה בכל רכישה בכרטיס האשראי maxBack CRYPTO, מומר באופן אוטומטי למטבעות ביטקוין.
"זיהינו את הרצון של הקהל הישראלי להכיר ולסחור בקריפטו, ויצרנו עבורו את המענה המקיף", מסביר מאיר אהרוני, סמנכ"ל פיתוח עסקי, טכנולוגיה וחדשנות בחברת max, בשיחה עם אתר   .ice"אם בעבר עולם התוכן הקשור בקריפטו היה נחלת קבוצה סגורה ומצומצמת, הרי שכעת גם הציבור הרחב שם. המוצר שלנו מסיר את חסמי הכניסה, מרחיב את גבולות הגזרה ומנגיש את זירת המסחר במטבעות דיגיטליים באופן נוח וקל".
"כל הוצאה של 160 שקלים בכרטיס האשראי, מתורגמת לשקל אחד שיומר לביטקוין פעם בחודש – כך שהאפקט כאן הוא כפול", מחדד אהרוני. "הן צבירת כסף והן כניסה חלקה לתחום כלכלי מתפתח, שהוא לא רק העתיד, אלא ממש ההווה. כרטיס האשראי maxBack CRYPTO רלוונטי לכל הקהלים – מיטבי הלכת, שחיים את עולמות הקריפטו ברמה היומיומית, ולצידם אותה אוכלוסייה רחבה שמבקשת לעשות את הצעד הראשון להיכרות עם מטבעות דיגיטליים". 

מאיר אהרוני, סמנכ"ל פיתוח עסקי, טכנולוגיה וחדשנות בחברת max (צילום ורד פרקש)
היתרונות, ההטבות, ההנחות
איך זה עובד ברמה הפרקטית? בזכות שיתוף פעולה יצירתי בין חברת max לביטס אוף גולד (Bits of Gold) – הזירה המובילה בישראל למסחר במטבעות דיגיטליים. עם רכישת כרטיס maxBack CRYPTO, נפתח ללקוח חשבון בביטס אוף גולד, ללא עמלה וללא דמי אחזקה. חשבון זה כולל שירות משמורת מטבעות המאובטח באמצעות טכנולוגיה מתקדמת – ולא פחות חשוב: מייתר את הצורך בפתיחת ארנק דיגיטלי ("ארנק חם") או כספת פיזית ("ארנק קר"), המצריכים התקנה, גיבוי סיסמאות ואבטחה שוטפת.
"מעצור מרכזי שמנע עד כה מלא מעט ישראלים להצטרף למסחר בקריפטו, היה החשש מכל ההתעסקות הפרוצדורלית, חוסר הרצון להשקיע זמן ואנרגיות", מתאר אהרוני. "אנחנו חוסכים פה למעשה את כל המורכבות, ומייצרים תהליך דיגיטלי נטול מתווכים. חלק בלתי נפרד מהשירות טמון בפיצ'ר ייעודי שפיתחנו באפליקציה של max – במסגרתה יכולים לקוחות max להיכנס בקליק לחשבון, לעקוב בזמן אמת אחר שווי יתרת הביטקוין שצברו, לקנות ולמכור ביטקוין ישירות מול ביטס אוף גולד ועם הנחה של 6% על עמלת הרכישה הנגבית על ידה".
עוד מציע כרטיס maxBack CRYPTO למצטרפים: מסגרת אשראי נוספת על זו של הבנק, כמו גם השתלבות בתוכנית ההטבות של חברת max – הכוללת פינוקים 1+1 למגוון אטרקציות, מופעים, בתי קפה ומסעדות ברחבי הארץ ובחו"ל.
הפרטנר לשידוך, היא כאמור ביטס אוף גולד, שם שותפים לתחושת השליחות והחלוציות. "אנחנו נמצאים באינטראקציה מקצועית שוטפת מול max כבר לא מעט שנים, כשפיתוח המוצר מהווה חיבור בין 2 חברות מובילות בתחומן, הממזגות לראשונה בין כרטיסי אשראי וקריפטו", מפרט יובל רואש, מנכ"ל  ביטס אוף גולד. "בנינו מוצר הוא שונה ואחר כמעט בכל היבט: רגולציה, טכנולוגיה, חדשנות".
כחלק מהשירות, מחזיקי maxBack CRYPTO נהנים ממעטפת מלאה, הנמשכת הרבה מעבר לפתיחת החשבון. "התפקיד שלנו כולל גם סיוע וליווי. חשוב לנו שהלקוחות ידעו שהם לא לבד", מבהיר רואש. "מעבר לתוכן עדכני וזמין, שאנחנו מייצרים בפלטפורמות כמו הבלוג או הפודקאסט שלנו, לרשות מחזיקי הכרטיס עומד גם שירות לקוחות עם תמיכה טלפונית. בדרך הזו אנחנו גם מחנכים לצריכת קריפטו באופן שקול ואחראי".
חווית צריכה משדורגת
במרץ האחרון, ובתום תהליך עבודה מורכב ואינטנסיבי, הושק כרטיס maxBack CRYPTO – והאפקט בהחלט מורגש בשטח: עוד ועוד ישראלים כבר מחזיקים אותו בארנק ולא יוצאים לקניות בלעדיו. "בפרספקטיבה של כחצי שנה, אני יכול לומר שההיענות הגבוהה הפתיעה גם אותנו", מציין אהרוני. "כמות המצטרפים רק ממחישה את הצורך הגבוה במוצר.  בזמן הקרוב נשיק מהלך אשר יאפשר לכלל לקוחותינו המעוניינים לרכוש ולהשקיע בקריפטו, לעבור בקלות באפליקציית max אל ביטס אוף גולד, לפתוח ארנק באופן דיגיטלי ומהיר, ולרכוש מטבעות דיגיטליים בהנחה".

יובל רואש, מנכ"ל Bits of Gold (צילום מרים אלסטר)
"הישראלים הם אנשים חכמים, הם מבינים שקריפטו הוא לא טרנד חולף, אלא כאן כדי להישאר", מוסיף רואש. "מטבעות דיגיטליים ייתנו את הטון, זו לא שאלה של אם אלא של מתי. זו גם הסיבה שיחד עם max, אנחנו עובדים על עוד פיתוחים, שיתכתבו עם השוק הדינמי. יש לנו עוד כמה הפתעות בקנה".
"אנו מביאים את הניסיון והמיומנות שלנו, ומספקים כרטיס שהוא GAME CHANGER בנוף הפיננסי בארץ", מסכם אהרוני. "כחברה העומדת בחוד החנית בכל הקשור בהנגשת מוצרים פיננסיים, אנו משקיעים משאבים רבים כדי לתת חוויה צרכנית אופטימלית ללקוחות שלנו. אנו סבורים שבעולם טכנולוגי ומתפתח, אין סיבה שרכישת קריפטו תהיה מורכבת יותר מקניית סניקרס אונליין. לפשט ולייעל את התהליך, זה המוטו שמנחה אותנו – ומשתקף בכרטיס maxBack CRYPTO".
לפרטים נוספים על כרטיס האשראי maxBack CRYPTO 

חשוב לדעת:
חברת ביטס אוף גולד מאפשרת קנייה, מכירה ושמירה של מטבעות וירטואליים ("השירותים"). אין לראות באמור בכתבה משום מתן ייעוץ או המלצה בנוגע לכדאיות של השקעה, החזקה, קנייה או מכירה של מטבעות וירטואליים.
כרטיס maxBack CRYPTO הוא פרי שיתוף פעולה בין max לבין ביטס אוף גולד בע"מ ("Bits of Gold"), במסגרתו הלקוח מתקשר עם max לצורך הנפקת כרטיס האשראי, ובמקביל מתקשר עם Bits of Gold לצורך פתיחת חשבון אישי, צבירת מטבעות וירטואליים בחשבון האישי וביצוע עסקאות קריפטו בנכסים הדיגיטליים של  Bits of Gold בהתאם לתנאי השימוש של Bits of Gold | ההצטרפות לכרטיס maxBack CRYPTO כפופה לתנאיה ולאישורה של max | צבירת והפקדת מטבעות וירטואליים תתבצע כנגד ביצוע "עסקאות" בכרטיס, כהגדרתן בתקנון כרטיס maxBack CRYPTO המצורף כחלק ממסמכי ההצטרפות לכרטיס ויהיה זמין בכל עת באתר max | יחס ההמרה כיום הוא 160 ₪ יומרו ל-1 ₪ לביטקוין ובעסקאות מול מוסדות המדינה: 320 ₪ יומרו ל-1 ₪ לביטקוין, בכפוף למגבלת זכאות שנתית של 2,000 ₪ |
פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה: פטור מלא מעמלת דמי כרטיס למשך 12 חודשים ממועד הנפקת הכרטיס, וכל עוד הכרטיס מוגדר ככרטיס maxBack CRYPTO. בתום תקופת ההטבה, ייגבו דמי כרטיס חודשיים בסך 19.90₪ או בסכום אחר, כפי שישתנה מעת לעת בהתאם לתעריפון העמלות של חברת max |
תוכנית הפינוקים: הכרטיס מצורף לתוכנית הפינוקים וההטבות של max, בכפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות | עסקאות בכרטיס maxBack CRYPTO לא יזכו בצבירת נקודות למועדוני תעופה | אי עמידה בפירעון ההלוואה/ האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: מקס איט פיננסים בע"מ| שירותי ההמרה למטבעות וירטואליים, ביצוע עסקאות במטבעות וביטולן, צפייה ביתרת המטבעות, השלכות מיסוי, היבטי אבטחת מידע ועלות השירותים כאמור – הינם באחריותה הבלעדית של Bits of Gold, הפועלת מתוקף אישור זמני בהתאם לחוק הפיקוח על שירותים פיננסים מוסדרים (מס' רישיון 56716), ובהתאם לתנאי השימוש המפורסמים על ידה. שער ההמרה ₪/ביטקוין נקבע ומפורסם על ידי Bits of Gold.
 
בשיתוף max