פרויקטים

חתונות החורף צוברות תאוצה: האולם שיחסוך לכם עשרות אלפי שקלים בהוצאות

אם בעבר חתונות הקיץ נתנו את הטון, הרי שהעלייה ביוקר המחייה מבשרת על שינוי המגמה ומעבר לחודשי החורף. בגן האירועים אודאון, נערכים למציאות החדשה עם חבילה אטרקטיבית: "כשהמתחתנים מבקשים להתייעל, אנחנו מספקים עבורם את המענה השלם"

בשיתוף קליינטורה | 
גן האירועים אודאון בשרון (צילום גלושא צלמים/אודאון)
"לקראת בחירת האולם ליום החתונה ערכנו תחקיר מקיף", מספרים ירדן ודנה קרן, בני זוג ומאוקטובר האחרון גם נשואים טריים. "התייעצנו, בדקנו – היה לנו ברור שבאירוע שלנו הכל חייב להיות מושלם. דרך מכר הגענו לגן האירועים אודאון, ומעבר לנראות המדהימה של המקום – כבר מהפגישה הראשונה נוצרה בינינו כימיה. לכל אורך הדרך הצוות היה קשוב, זמין ואכפתי, העניק את התחושה שיש על מי לסמוך. קיבלנו מעטפת שלמה בסטנדרט הגבוה ביותר – עניין שיש לו גם השלכות כלכליות, והוביל לחיסכון של אלפי שקלים. האירוע עצמו היה מטורף ועמד בכל הציפיות שלנו. למרות שכבר עבר יותר מחודש מאז מועד החתונה, עדיין מדברים איתנו על האוכל ועל השירות. מכל הבחינות: העלות, היחס והתמורה – עשינו את ההחלטה הנכונה".
ירדן ודנה קרן הם דוגמה מייצגת לשורה ארוכה של זוגות, שהחתונה בגן האירועים שבלב השרון תיזכר כאחת החוויות המשמעתיות והמרגשות בחייהם. האינטראקציה האישית והפידבקים החמים הם רק חלק מהסיבות לכך שאודאון ממצב עצמו כגן אירועים מבוקש – הן עבור זוגות מגוש דן ומרכז הארץ, והן עבור זוגות מהמעגלים המרוחקים יותר.
מהמטבח באהבה
מאחורי גן האירועים אודאון (ODEON) עומד שמעון לוי, מהשמות המזוהים ביותר עם ענף הקייטרינג בישראל – ומי שהפך את בראף קייטרינג למותג. אחרי שהאוכל שלו היה חלק מהתפריט בשלל אירועים עסקיים ופרטיים, החליט לוי לקחת צעד קדימה: להפוך לבעליו של גן אירועים השם דגש על קולינריה משובחת.
וכך, בזמן שלא מעט אולמות נשענים על קייטרינג חיצוני, באודאון הכל נעשה IN HOUSE, כשהמטבח הוא חלק בלתי-נפרד מהעסק. המשמעות: כל היבט שקשור באוכל – מבחירת חומרי הגלם ועד איוש השפים והמלצרים – מתבצע תחת בקרה ופיקוח של לוי וצוות אודאון. החתונות במקום מתאפיינות במטבח פתוח, בו האוכל מתבשל לעיני המוזמנים, כשלצד הארוחה העיקרית פועלת בזמן האירוע גם קונדיטוריה עם מבחר עוגות, מאפים וקינוחים. בנוסף, בשלב קבלת הפנים ממתינים לאורחים גם דוכנים עם אוכל רחוב מגוון ועשיר.
גן האירועים אודאון. השראה מיוון הקלאסית ושילוב בין היסטורי ומודרני (צילומים בורדו עיצוב אירועים צילום רמי סיני, גלושא צלמים, אודאון אירועים - באדיבות אודיאון)
"המטבח ממחיש את האהבה שלנו לבישולים, לריחות ולטעמים – תוך הקפדה על כשרות", מסבירים באודאון. "גן האירועים שלנו עובד ממש כמו מסעדה – עם אוכל טרי שנעשה במקום ומוגש ישירות מהמטבח לסועדים, בלי לעבור באמצע אצל כל מיני גורמים מתווכים. אנחנו חותכים את השרשרת, ומוודאים שכל התהליך מראשיתו ועד סופו יתנהל ברף איכות מחמיר ובלתי מתפשר".
מתחם האירועים של לוי שואב השראה מיוון הקלאסית – כאשר השם אודאון מתכתב עם המבנים אשר שימשו באותם ימים קדומים למופעי שירה ומוזיקה. הדבר בא לידי ביטוי בעיצוב הייחודי של המקום, המשלב בין ההיסטורי למודרני. המתחם בשטח של 3,500 מ"ר, מציע חלל גבוה ורחב, גן ירוק ומטופח, שטח ייעודי לעריכת החופה ושני מתחמי חניה. לרשות החתן והכלה עומדת סוויטה יוקרתית מבוקר החתונה ועד סיום האירוע – עם סלון, חדר מנוחה, מקלחת ושירותים צמודים. המתחם כולו מסוגל לאכלס כ-900 מוזמנים ואורחים, ומונגש עבור ציבור הנכים. גן האירועים אודאון ממוקם בעמק חפר ובסמיכות לעורקי תנועה ראשיים – כך שמבחינה תחבורתית הוא נהנה מגישה נוחה, שמונעת טרטורים מיותרים בכבישים.
תוכנית חיסכון
תחום האירועים משנה בשנים האחרונות גישה: אם בעבר חתונות הקיץ היו אלו שנתנו את הטון, הרי שהיום מי שנהנות מפופולריות גדלה והולכת הם דווקא החתונות שנערכות בין החודשים נובמבר–מרץ.  "עונת החורף הפכה לעונה החמה", מרחיב גיל אשכנזי, הבעלים של משרד הפרסום קליינטורה, המלווה כבר שנים ארוכות את תחום האירועים בישראל. יותר ויותר חתונות מתקיימות בתקופה הזו – וזה ממש לא מקרי. סיבה היא בראש ובראשונה כספית", מחדד אשכנזי. "חתונת חורף יכולה לקצץ 40-20 אלף שקלים בהוצאות".
עוד מוסיף אשכנזי: "אנחנו רואים את המגמה בשטח: יותר ויותר גני אירועים מציעים מבצעיים אטרקטיביים והנחות או פורמט של הכל כלול. אגב, אולמות האירועים לא לבד: גם שאר נותני השירות כגון צלמים, תקליטנים ומעצבים, מורידים בחורף מחירים. מעבר לזה, יש גם את עניין מזג האוויר. זוגות חושבים פעמיים אם להתחתן ביולי-אוגוסט הדביקים, שיא החום והלחות. לעומת זאת, החורף הישראלי לא מצטיין ביותר מדי ימי גשם, כך שניתן לערוך חתונה בלי חשש גדול מדי ממבול וסערות".
דבריו של אשכנזי מקבלים משנה תוקף כשמביאים בחשבון את המציאות הכלכלית הנוכחית: עליות מחירים כמעט בכל תחומי החיים וריבית מזנקת. יוקר המחיה משפיע היום כמעט על כל בית בישראל, ומשפחות רבות נדרשות להדק את החגורה.
"כשזה מצב העניינים, לא מפתיע שגם הזוגות העומדים להינשא מביטים קדימה – להוצאות הכבדות הצפויות על ירח הדבש, על הדירה המשותפת ועל המשכנתא – ומחשבים מסלול מחדש: עוברים מחתונת קיץ לחורף, ועורכים אירוע איכותי במחיר שפוי יותר", מנתח אשכנזי.
גם באודאון מבקשים ליישר קו עם המצב, ובמסגרת ההיערכות לעונת החורף גם ללכת לקראת קהל המתחתנים. במיוחד עבור הזוגות המבקשים להינשא בחודשים הקרובים, גיבש גן האירועים דיל ייחודי: במחיר מנת שף מוענקת חבילה שלמה הכוללת תאורה ומסכים, הגברה, עיצוב ובר משקאות תוצרת חוץ. "יש כאן הטבה שיכולה בקלות להגיע לחיסכון של עשרות אלפי שקלים", מציינים באודאון. "כשהמתחתנים מבקשים להתייעל ולהימנע מהוצאות אדירות, אנחנו מספקים עבורם את המענה השלם".
מתכננים חתונה? לפרטים נוספים ולקביעת פגישת היכרות בגן האירועים אודאון לחצו כאן
בשיתוף קליינטורה