שיווק ופרסום
חברת הקורקינטים Dott במחווה לחטופים: תלתה סרט צהוב על הכלים שלה
חברת הקורקינטים השיתופיים Dott תלתה על הכלים שלה ברחבי הארץ סרט צהוב לתמיכה בשחרור החטופים משבי חמאס והזדהות עם מטה משפחות החטופים והנעדרים
חברת הקורקינטים השיתופיים Dott תלתה על הכלים שלה ברחבי הארץ סרט צהוב לתמיכה בשחרור החטופים משבי החמאס, והזדהות עם מטה משפחות החטופים והנעדרים.
כזכור לפני מעט פחות מחודשיים פרסמה החברה נתונים חדשים ומפתיעים על הרוכבים הישראליים ועל אופי השימוש בשירות בישראל, מתוך סקר משתמשים שהחברה ביצעה בקרב הקהל הישראלי לאחרונה.
89% מהרוכבים משתמשים בקורקינט לפחות פעם בשבוע ו-47% מהרוכבים משתמשים בשירות כדי להגיע למקום העבודה. 45% מהרוכבים משתמשים בשירות כדי להגיע לעסקים מקומיים.
מירב סלע, מנהלת קשרי הממשל של Dott ישראל: "אנחנו רואים כי המעבר של רוב האנשים לשימוש בקורקינטים שיתופיים תורם לחיזוק הכלכלה המקומית ומאפשר להגיע למקום העבודה בצורה נוחה, פשוטה וירוקה יותר. המטרה שלנו היא לעודד את מי שכבר משתמש בשירות שלנו לעשות זאת בתדירות גבוהה יותר".
חיבוריות וקישוריות: רוב הרוכבים משתמשים בקורקינט בשילוב עם תחבורה ציבורית. 60% מהרוכבים שהעידו שהם משתמשים בשירות מדי יום סיפרו כי הם משלבים אותו יחד עם שימוש בתחבורה ציבורית.
עוד ב-
מן הנתונים עולה כי 66% מן המשיבים דירגו את חשיבות שיפור תשתית הכבישים כנושא הראשון שיגרום להם להרגיש בטוחים יותר, כאשר בקרב בני 55 ומעלה הנתון עולה ל76%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה