שיווק ופרסום

רב בריח בקמפיין חדש: במה הושקעו 300,000 שקל?

'רב-בריח' מובילה שינוי לנוחות וביטחון בעידן הדיגיטלי והשיקה קמפיין חדש הפונה לבני נוער לקידום לוקרים חכמים בבתי הספר, הנפתחים באמצעות אפליקציית RBLOCKERIM
מערכת ice | 
לוקרים רב בריח (צילום אורי טאוב)
בנוף הדינמי של החינוך המודרני, בתי ספר מתקדמים כל העת ובוחרים בדרכים חדשניות להגברת האבטחה, לייעל את התפעול ולספק סביבת למידה יעילה יותר לתלמידים ולצוות. קבוצת 'רב-בריח' זיהתה את הצורך בלוקרים חכמים בסביבה היומיומית של בני הנוער והצבתם במרחב של בתי הספר. מערכות אחסון חכמות אלו מייצגות את כוחה של הטכנולוגיה בשיפור חיי היומיום שלנו, ויוצרות מצב של win-win עבור תלמידים, הורים ומורים.
לוקרים חכמים בבתי הספר מספקים פתרון אבטחה יעיל ונוח לכן עם תחילת שנת הלימודים רב-בריח הציבה למעלה מ-20 אלף לוקרים חכמים הפרוסים בבתי הספר ברחבי הארץ. והתלמידים יכולים להשאיר את חפציהם יקרי הערך כמו מחשבים ניידים, טאבלטים, ספרים דיגיטליים ועוד בלוקרים חכמים מאובטחים לנוחות וביטחון מירבי.

כחלק מהמלך השיווקי הכולל, רב בריח השיקה בימים אלו  קמפיין חדש הפונה לקהל היעד בהובלת הטיק טוקרים המובילים נויה גבאי, יואב דגני וליאן רומנו ושחר טבוך. בקמפיין החדש הושקעו כ- 300,000 שקל והוא יעלה בפריסה ברשת החברתיות וקידומי דיגיטל וסושיאל בהובלת משרד פרסום TEENK
מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק רב בריח:" כחלק מהאסטרטגיה השנה של רב בריח והכניסה לעולם הדיגיטלי, החיבור לעולמות של בני הנוער היה מתבקש, ולכן הקמפיין החדש  בהובלת דמויות טיק טוק מובילות שיקדמו את הלוקרים החכמים ברשתות החברתיות ויעלו את המודעות בקרב בני הנוער לשימוש קל יעיל ונוח במרחב הבית ספרי. אנו מאמינים כי בטיחות היא ערך עליון בכל מסגרת חינוכית, ולוקרים חכמים ממלאים תפקיד מכריע בחיזוק האבטחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה