שיווק ופרסום

בהשראת מלון הפלאזה: קמפיין לרגל אכלוס הבניין השני בפארק בבלי

פרויקט היוקרה של תל אביב "פארק בבלי" מקבוצת פלאזה אינטרנשיונל יוצא בקמפיין חדש לרגל אכלוס המגדל השני במתחם הכולל 43 קומות ליד פארק הירקון. הרוכשים יכולים לבחור בין דירות "מים", "אויר", "אדמה" ו"אש"
מערכת ice | 
פארק בבלי (צילום גבע טלמור)
כולם חולמים על בילוי בבית מלון ובקמפיין החדש שעלה אמש בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות לפארק בבלי, פורטים על הרגש המשלב בין בית לחופשה: קבוצת The Plaza International מציגה את פרויקט המגורים היוקרתי שלה בשכונת בבלי בת"א כמקום המשלב בין חיי פנאי ומגורים גם יחד.
הפרויקט שמאופיין באדריכלות מודרנית ויוצר רצף ירוק בין השכונה לפארק הירקון, מאכלס בימים אלו את המגדל השני במתחם אשר יכלול 43 קומות, 175 יחידות דיור מעוצבות ומתקנים מתקדמים לרווחת הדיירים.

על מנת לספק חווית מגורים משודרגת, שאבה האדריכלית גל נאור, שהובילה את חידוש ועיצוב מלון פלאזה האייקוני בניו יורק, השראה מבתי המלון היוקרתיים בעולם. בשונה מתפיסת העיצוב הישראלית הרווחת, תכננה ועיצבה 4 סוגי דירות מהם יוכלו הדיירים לבחור את הדירה המועדפת עליהם. הדירות מבוססות על האלמנטים "מים", "אויר", "אדמה" ו"אש" - כאשר כל אלמנט מאובזר באופן שונה הקולע לטעמם של הרוכשים.
מעבר לעיצוב הייחודי, דיירי המגדלים נהנים מחדר כושר פרטי, לאונג' עסקים, סלון דיירים, חדר טיפולים, בריכה חצי אולימפית ופארק רחב ידיים המשתרע על כ-100 דונמים הכולל שבילי אופניים וריצה.
גל נאור, אדריכלית הפרויקט: "הקמפיין החדש מעניק הצצה קטנה לחיים בפארק המשלבים באופן אולטימטיבי חיי פנאי, רוגע ואווירת חופש לצד שגרת היום יום, וכל זה בלב העיר תל אביב. הסרט החדש אינו המחשה או הדמיה אלא הדבר האמיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה